vliegticket laos-luang prabang
vliegticket laos-luang prabang
weet iemand of het makkelijk is om in luang prabang een vliegticket te kopen naar hanoi vietnam? of kan ik dit beter hier in nederland al boeken?
Re: vliegticket laos-luang prabang
Kijk even op AirAsia.com
Maar volgens mij kan je vanuit LP enkel nationale vluchten doen, dus dan moet je naar Vientiane.
In LP is het trouwens geen enkel probleem om er in een plaatselijk kantoortje een vlucht te boeken. Hou er wel rekening mee dat bv maar om de week vliegt. En dan nog misschien, als er genoeg mensen opzitten.
*Weetje : bijnaam van Lao Airlines is maybe Airlines ^^ *
Nu ja de onze zat voor een 4e vol maar vloog toch ...
Maar volgens mij kan je vanuit LP enkel nationale vluchten doen, dus dan moet je naar Vientiane.
In LP is het trouwens geen enkel probleem om er in een plaatselijk kantoortje een vlucht te boeken. Hou er wel rekening mee dat bv maar om de week vliegt. En dan nog misschien, als er genoeg mensen opzitten.
*Weetje : bijnaam van Lao Airlines is maybe Airlines ^^ *
Nu ja de onze zat voor een 4e vol maar vloog toch ...
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Met airasia kun je niet van Luang Prabang naar Hanoi vliegen was het maar waar.
Je kunt met Lao Airlines vliegen of met Vietnam Airlines.
Ik denk wel dat de prijs flink kan stijgen hoe langer je wacht.
gr van Moira
Met airasia kun je niet van Luang Prabang naar Hanoi vliegen was het maar waar.
Je kunt met Lao Airlines vliegen of met Vietnam Airlines.
Ik denk wel dat de prijs flink kan stijgen hoe langer je wacht.
gr van Moira
Heej,
Je kan in LP zeer gemakkelijk een ticket kopen naar Hanoi. Het is ook een vlucht die vooral door reizigers wordt genomen
Ik zat van de zomer anderhalve week in LP en veel mensen van mijn hostel (aanradertje: Spicey Lao) gingen zo naar Hanoi. Ticket 2 dagen vantevoren gekocht. Als ik me goed herinner waren de kosten rond de 100 dollar...
Grtz,
Je kan in LP zeer gemakkelijk een ticket kopen naar Hanoi. Het is ook een vlucht die vooral door reizigers wordt genomen

Grtz,
- bolletjeom
- Reisexpert
in LP zijn er inderdaad zat kantoortjes die je aan deze vlucht kunnen helpen. prijzen varieren wel enorm ik heb ze voor ver onder de 100 en boven de 100 gezien
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika