Whistler, ligt dat niet aan de dure kant van Canada (dus bij Vancouver) ? Wel erg mooi daar heb ik me laten vertellen. Zelf de kant van Toronto gezien.myrte schreef:Ben langzaamaan plannen aan het maken om komend jaar in Whistler, Canada te gaan mountainbiken (moet alleen nog uitvinden hoe haalbaar het is wat betreft logistiek en financiën).
wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Whistler is zeker bij Vancouver, alle skidingen van de olympische spelen worden er gedaan 
heb zelf nog 2 tripjes op de planning, eerst oud en nieuw in Budapest en daarna 1 week Vancouver voor de Olympische Spelen gevolgd door anderhalve week Seattle en omgeving..

heb zelf nog 2 tripjes op de planning, eerst oud en nieuw in Budapest en daarna 1 week Vancouver voor de Olympische Spelen gevolgd door anderhalve week Seattle en omgeving..
over 3 weken weekendje Hamburg!!! Lekker aan de pils en bratwurst...
Heeeeeeerluk!jaydee schreef:over 3 weken weekendje Hamburg!!! Lekker aan de pils en bratwurst...
Ja toch. Lekker chille op de reeperbahn 
Weet iemand nog een goedkoop/goed ho(s)tel ???

Weet iemand nog een goedkoop/goed ho(s)tel ???
na Zanzibar dact ik nog maar een mooi eiland bezoeken: Ameland
In maart waarschijnlijk een weekje rome.

In maart waarschijnlijk een weekje rome.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
We moeten nog op reis naar Australië en Zuid-Oost Azië (zie hier, maar we hebben de volgende bestemming al op het oog:
Namibië
. Daar willen we in november 4 weken naar toe. Als er nog tips zijn, graag in dit topic.
Het idee staat nog in de kinderschoenen en zou dus nog kunnen wijzigen. Zoals ik in het topic daarover schrijf: we willen op safari met 4x4 camper, op eigen gelegenheid in november. Leuke ideeën zijn altijd welkom.

Het idee staat nog in de kinderschoenen en zou dus nog kunnen wijzigen. Zoals ik in het topic daarover schrijf: we willen op safari met 4x4 camper, op eigen gelegenheid in november. Leuke ideeën zijn altijd welkom.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
F*ck zeg, wat een salaris heb jij?Tenrec schreef:We moeten nog op reis naar Australië en Zuid-Oost Azië (zie hier, maar we hebben de volgende bestemming al op het oog:![]()
Namibië
![]()
. Daar willen we in november 4 weken naar toe. Als er nog tips zijn, graag in dit topic.

jaydee schreef:F*ck zeg, wat een salaris heb jij?Tenrec schreef:We moeten nog op reis naar Australië en Zuid-Oost Azië (zie hier, maar we hebben de volgende bestemming al op het oog:![]()
Namibië
![]()

Tja ik heb het zelfde maar kom op een gegeven moment ook in de knoei met mijn vakantiedagenTenrec schreef:jaydee schreef:F*ck zeg, wat een salaris heb jij?Tenrec schreef:We moeten nog op reis naar Australië en Zuid-Oost Azië (zie hier, maar we hebben de volgende bestemming al op het oog:![]()
Namibië
![]()
Het idee staat nog in de kinderschoenen en zou dus nog kunnen wijzigen. Zoals ik in het topic daarover schrijf: we willen op safari met 4x4 camper, op eigen gelegenheid in november. Leuke ideeën zijn altijd welkom.Beiden een modaal betaalde fulltime baan en een lage hypotheek en verder niet teveel geld uitgeven aan, in onze ogen, onnodige zaken zoals dure merkkleding
Dan kom je een heel eind. EN natuurlijk geen kinderen nemen.....

Afgelopen avond de tickets geboekt voor Amsterdam-Caïro-Johannesburg!Tenrec schreef:We moeten nog op reis naar Australië en Zuid-Oost Azië (zie hier, maar we hebben de volgende bestemming al op het oog:![]()
Namibië
![]()

We gaan 31 Oktober 2010 heen en 30 november terug, zodat we 1 december weer in Nederland zijn.
De tickets kosten 421 euro p.p. en we vliegen met Air Egypt

De 4x4 camper was al geboekt voor 28 dagen: 2 november tot 29 november 2010, af te halen in Windhoek-Namibië.

Nu alleen nog de vluchten van Johannesburg naar Windhoek.

- bolletjeom
- Reisexpert
Ziet er lekker uit Tenrec!!
ik ga nog een keer naar Cuba. Ben dus even 18 dagen thuis. Dan 18 dagen Cuba. dan 8 dagen thuis en dan lekker kamperen in Kenia en Tanzania. jammer genoeg weekendje antwerpen moeten laten schieten voor Cuba maar werk gaat voor. Verder staat er eigenlijk nog "een" weekend begin april in de planning maar misschien ga ik ook wel in op een aanbod om 3 maanden te komen werken in Ecuador.
En zo verandert de planning regelmatig....
ik ga nog een keer naar Cuba. Ben dus even 18 dagen thuis. Dan 18 dagen Cuba. dan 8 dagen thuis en dan lekker kamperen in Kenia en Tanzania. jammer genoeg weekendje antwerpen moeten laten schieten voor Cuba maar werk gaat voor. Verder staat er eigenlijk nog "een" weekend begin april in de planning maar misschien ga ik ook wel in op een aanbod om 3 maanden te komen werken in Ecuador.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Mijn man moet 8-12 maart voor zijn werk in londen zijn.
Ik kom gezellig langs vanaf 11 maart. Heb dan 2 dagen alleen en nog een weekend samen. Al vaker in Londen geweest maar hoop nu toch echt een naar Stonehenge te gaan, verder vriendinnetje van de wereldreis opzoeken.
Ik kom gezellig langs vanaf 11 maart. Heb dan 2 dagen alleen en nog een weekend samen. Al vaker in Londen geweest maar hoop nu toch echt een naar Stonehenge te gaan, verder vriendinnetje van de wereldreis opzoeken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Hmmmmm, ik heb geen plannen voor de nabije toekomst
Eerste geplande trip is pas in de zomer....

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Tja, jij hebt echt zwaar werk!bolletjeom schreef:Ziet er lekker uit Tenrec!!