goedkope vlucht spanje
goedkope vlucht spanje
Hallo! Ik ga volgend jaar april met twee klassen naar Spanje. Dit zijn zo een 45 personen. We moeten deze reis zelf organiseren. Nu ben ik opzoek naar een goedkope vliegticket. Wie heeft een idee vanaf welke plaats in belgie/UK/Duitsland/Nl naar welke plaats in Spanje het over het algemeen het goedkoopst vliegen is en met welke maatschappij? En wie heeft ervaring met (online) tickets boeken voor zo een grote groep? Misschien zijn er nog andere goedkope opties als terin/bus. Het moet zo goedkoop mogelijk worden aangezien al onze fondsen op zijn en we zelf geld bij elkaar moeten brengen. Alvast bedankt voor een reactie!!
-
- Wereldreiziger
Re: goedkope vlucht spanje
aller goedkoopst is ryanair, mits je op tijd boekt.
Waar gaat de reis precies naar toe? SPanje is best groot.
en 45 personen zou ik gewoon met 5 mensen tegelijk voor 9 mensen boeken. Dan heb je de beste kans op lagere tarieven. lowcost airlines hanteren namelijk geen groepstarieven, alhoewel je Vueling zou kunnen proberen.
Maar goed, lowcostcarriers zijn is vaak geen pijl op te trekken.
Kijk eens op lowcostairlines.nl overzicht van welke maatschappij naar waar vliegt.
Waar gaat de reis precies naar toe? SPanje is best groot.
en 45 personen zou ik gewoon met 5 mensen tegelijk voor 9 mensen boeken. Dan heb je de beste kans op lagere tarieven. lowcost airlines hanteren namelijk geen groepstarieven, alhoewel je Vueling zou kunnen proberen.
Maar goed, lowcostcarriers zijn is vaak geen pijl op te trekken.
Kijk eens op lowcostairlines.nl overzicht van welke maatschappij naar waar vliegt.
Vorig jaar hebben we een artikeltje geschreven over hoe je het beste vliegtickets voor grote groepen kunt boeken. Daar kun je in ieder geval enkele valkuilen vinden. Ik weet niet vanaf waar je moet vliegen maar volgens mij is eindhoven een goedkope plek om vanaf te vliegen naar Spanje.
- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb met ryanair gevlogen van eindhoven naar Barcelona, kon ook vanaf maastricht en van eindhoven naar Madrid
ik ben pro ryanair.....maar heb ook onlangs meegemaakt dat ze 2 vluchten cancelde. En dat is heel erg K..!!!
Ze hebben alle recht om dat te doen. Je krijgt je geld wel terug maar alleen van de vlucht die ze cancellen en dat is er vaak maar 1. Wanneer een grote groep rekent op dit uitje weet ik niet of ik het risico zou nemen om te vliegen met ryanair.
Kijk eens naar foute aanbieders (volgens zelfstandige reizigers) als D-Reizen, Transavia etc
ik ben pro ryanair.....maar heb ook onlangs meegemaakt dat ze 2 vluchten cancelde. En dat is heel erg K..!!!
Ze hebben alle recht om dat te doen. Je krijgt je geld wel terug maar alleen van de vlucht die ze cancellen en dat is er vaak maar 1. Wanneer een grote groep rekent op dit uitje weet ik niet of ik het risico zou nemen om te vliegen met ryanair.
Kijk eens naar foute aanbieders (volgens zelfstandige reizigers) als D-Reizen, Transavia etc
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Hoi,
Ik zou niet de gok nemen om 5 personen een boeking voor 9 personen te laten maten. Ben je niet zeker van beschikbaarheid. Ik heb laatst voor 23 personen een groepsboeking geboekt via CheapTickets.nl. Geen extra kosten en zeker van beschikbaarheid voor alle 23 personen. Kan je meteen vragen of ze weten wat voor die periode voordelige bestemmingen zijn om op aan te vliegen. Succes!
Ik zou niet de gok nemen om 5 personen een boeking voor 9 personen te laten maten. Ben je niet zeker van beschikbaarheid. Ik heb laatst voor 23 personen een groepsboeking geboekt via CheapTickets.nl. Geen extra kosten en zeker van beschikbaarheid voor alle 23 personen. Kan je meteen vragen of ze weten wat voor die periode voordelige bestemmingen zijn om op aan te vliegen. Succes!