Goedkope accomodatie Phu Quoc Island-Vietnam

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
mirrie
Vakantieganger

Goedkope accomodatie Phu Quoc Island-Vietnam

Bericht door mirrie »

Hoi!

Op dit moment zit ik in Saigon/HCM. Aanstaande dinsdag vlieg ik met 3 meiden die ik ontmoet heb tijdens mijn reis van Noord naar Zuid-Vietnam naar Phu Quoc Island. Ik kan weinig info over het eiland vinden hier op het forum. Heeft er iemand tips voor een goedkope accomodatie? Het liefst een 4-pers. bungalow/huisje aan het strand.

En hoe makkelijk/moeilijk is het om zelf op een motorbike te rijden? Andere tips over Phu Quoc zijn natuurlijk ook van harte welkom! Alvast bedankt voor de reacties. Het forum heeft me al antwoord gegeven op heel veel vragen, vooral tijdens mijn voorbereiding.

Groetjes Mirjam
mirrie
Vakantieganger

Re: Goedkope accomodatie Phu Quoc Island-Vietnam

Bericht door mirrie »

Een reactie op mijn eigen vraag:

Wij zijn uiteindelijk in het Hiep Thanh resort uitgekomen. In Duong Dong, Long Beach. Een bungalow voor 4 pers., 30 m. van het strand en zeezicht, A/C, warm water, koelkast en kabel TV voor US 40 per nacht (incl. ontbijt). Normaal is het iets duurder geloof ik, maar wij werden op het vliegveld overgehaald om bij hen te komen. En we hebben op het vliegveld gezegd dat we 40 dollar wilden betalen en niet meer. Oh ja en ze betaalden onze taxi van en naar het vliegveld. Ik zal het ook even toevoegen in de hostel database.
http://www.hiepthanhresort.com/
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hey Mirri,

Helemaal top voor het beantwoorden en het toevoegen van het hostel! Hoe is het motorbiken je verder bevallen?
SuperSan
Reiziger

Bericht door SuperSan »

Was dat 40 dollar per persoon of voor de hele bungalow?
mirrie
Vakantieganger

Bericht door mirrie »

40 dollar voor de hele bungalow, dus 10 dollar p.p.!

En heb niet gemotorbiked... Het strand was te relax om van mijn strandbedje af te komen :) Maar bij het resort kon je wel motorbikes huren. Weet niet hoeveel ze zijn, maar zal wel geen gigantisch bedrag zijn.
Plaats reactie