Goedkoop guest house in Jakarta?
Goedkoop guest house in Jakarta?
Hallo allemaal,
wij landen in de tweede week van december in jakarta, en voor we Indonesia verder willen verkennen, zouden we graag al meteen een guest house in Jakarta boeken om even te bekomen van de vlucht.
Heeft er iemand een tip voor een goedkoop maar net (liefst een fan of airco/warm water) guest house, iets of wat centraal gelegen?
Verder vroegen we ons af of het nodig is om rond Kerstmis in Bali een hotel al op voorhand te reserveren?
groetjes en alvast bedankt!
wij landen in de tweede week van december in jakarta, en voor we Indonesia verder willen verkennen, zouden we graag al meteen een guest house in Jakarta boeken om even te bekomen van de vlucht.
Heeft er iemand een tip voor een goedkoop maar net (liefst een fan of airco/warm water) guest house, iets of wat centraal gelegen?
Verder vroegen we ons af of het nodig is om rond Kerstmis in Bali een hotel al op voorhand te reserveren?
groetjes en alvast bedankt!
Re: Goedkoop guest house in Jakarta?
Ik zou een Lonely Planet kopen en dan bellen. Ik denk dat bali idd wel druk is rond de kerst, dus reserveren is geen overbodige luxe dan!
- bolletjeom
- Reisexpert
kijk hierboven in de groene balk en klik eens op "hostels"
wij zijn vanuit Jakarta gelijk met de trein naar Bandung gegaan omdat Jakarta te druk en te vies enzo was naar onze smaak. We waren erg toe aan iets kalms.
Bali absoluut reserveren rond kerst!
wij zijn vanuit Jakarta gelijk met de trein naar Bandung gegaan omdat Jakarta te druk en te vies enzo was naar onze smaak. We waren erg toe aan iets kalms.
Bali absoluut reserveren rond kerst!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Als je wat luxerr wilt zitten in Bali met de kerst, dan zou ik vantevoren reserveren. Veel mensen wensen toch iets speciaals rond die tijd van het jaar.... Wanneer het je niet uit maakt waar je overnacht, en je gewoon een goedkoop hostel wilt hebben, dan hoef je niks vast te leggen. Er zijn wel redelijk veel Australiers rond die tijd van het jaar, maar zo afgeladen vol is het echt niet!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie