Wie gaat er nog meer op stage in Nieuw Zeeland?

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Plaats reactie
e-ll-e-n

Wie gaat er nog meer op stage in Nieuw Zeeland?

Bericht door e-ll-e-n »

Hallo!

Op donderdag 19 november vertrek ik voor een half jaar naar Nieuw Zeeland. :D Ik ga daar stage lopen in Auckland. Zijn er nog meer mensen die in deze periode daar stage gaan lopen? Het lijkt mij namelijk erg leuk om in contact te komen met mensen die er in deze periode ook zijn.

Wie gaan er nog meer?

Groetjes Ellen
mboris

Re: Wie gaat er nog meer op stage in Nieuw Zeeland?

Bericht door mboris »

Hey Ellen,

Ik ga in februari met Stagehuis voor een stage naar Nieuw-Zeeland! Eerst nog even een stop een Austarlie om daar een beetje rond te reizen en ook om daar nog een paar weken in Stagehuis Bondi Junction te verblijven.

Tot waneer verblijf je in Nieuw-Zeeland want misschien komen we elkaar dan daar nog wel tegen. Op Stagehuis.nl begreep ik dat ze daar ook regelmatig een leuke activiteit organiseren dus misschien kunnen we naar het stage lopen elkaar bij zo'n activiteit ontmoeten?

Ik begreep dat het erg populair is om stage te lopen in Australie en Nieuw-Zeeland dus we zullen sowiso niet alleen zijn :)

Groet,

Boris
Nielsmoez
Contacteer:

Bericht door Nielsmoez »

Hee!

Ik zit nu sinds 23 september in Auckland! Loop stage bij The New Zealand Herald op de marketing afdeling.
Tot en met de week van 15 februari zit ik hier nog.

Ga je stage lopen in het stadscentrum (CBD)?

Groeten,

Niels
valerie22

Bericht door valerie22 »

Hey Boris & Ellen,

Ik ga ook in februari naar Nieuwzeeland, ik doe geen stage maar wel work & Travel!
Ik vlieg op Auckland en zal daar ook wel een tijdje zitten, zijn jullie eigenlijk van plan ook nog te reizen, of blijven jullie op een plek??

liefs, valerie
Plaats reactie