Geldigheid prepaid beltegoed in Thailand

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Johanneke1981
Vakantieganger

Geldigheid prepaid beltegoed in Thailand

Bericht door Johanneke1981 »

Ik wil graag een prepaid kaart kopen om hier (= in Thailand) bereikbaar te zijn en om in noodgevallen mee te kunnen bellen (maar in principe bel ik er dus niet mee). Nu was ik net in een winkeltje om een simkaart en beltegoed te kopen, maar de verkoper vertelde me dat het beltegoed maar 5 dagen geldig was. Nu was zijn Engels niet zo super, dus misschien (hopelijk!) heb ik dat verkeerd begrepen.
Kan een van jullie me vertellen hoe het zit met de geldigheid van prepaid kaarten?
Alvast bedankt!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Geldigheid prepaid beltegoed in Thailand

Bericht door Tikva »

5 dagen kan niet kloppen hoor. Mischien die spoecifieke kaart.

Wij hadden een prepaid kaart gekocht in thailand die we ook nadat we een maand in Laos waren geweest nog steeds in Thailand konden gebruiken. Dus minimaal 2 maanden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Ik ben in juni 2009 nog in Thailand geweest en had toen een Dtac prepay kaartje gekocht en die was gelijk 30 dagen geldig en elke keer als ik opwaardeerde kwamen er weer dagen bij.

gr van Moira
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

mijn kaartje is ook 30 dagen geldig.
Maar ik ken vanuit Ecuador wel het systeem van 5 dagen, 15 dagen en 30 dagen. Dan is het kaartje van 5 dagen $3 en die van 30 dagen $10.
En zo komen de maatschappijen makkelijk aan hun geld 8-)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Seeker

Bericht door Seeker »

Thaise simkaarten hebben inderdaad niet zo'n lange houdbaarheids duur, maar mijne van True Move kan ik nog gebruiken als ik in Maart terug kom, het is zo hoe meer jij op wardeerd aan beltegoed hoe langer je simkaart geldig is, en laat mijn iphone paar keer mijn beltegoed op gemaakt hebben door stomme apps die advertenties tonen.
Plaats reactie