Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Als we toch een kopje hebben met geniale berichten. Dit kwam ik op NU.nl tegen: ‘Sperma doorslikken houdt vrouwen jong’
AMSTERDAM – Vrouwen die hun uiterlijk graag jong houden doen er goed aan geregeld een dosis sperma door te slikken. Spermidine, een stofje dat in grote hoeveelheden voorkomt in sperma, zou namelijk een wezenlijke bijdrage kunnen leveren aan een jeugdig voorkomen.
Om tot deze conclusie te komen voelden de twee 29 onderzoekers uit zes verschillende landen en van elf universiteiten aan de tand, waarna zij vaststelden dat spermidine de celvernieuwing stimuleert en bestaande cellen langer goed houdt.
Eisenberg steekt zijn enthousiasme over het onderzoek in ieder geval niet onder stoelen of banken. “Het kan zomaar zijn dat we de Heilige Graal in het verouderingsonderzoek gevonden hebben”, zo laat hij weten.
Grapefruits
Overigens komt spermidine van nature in alle cellen voor -hoewel het bij het ouder worden in concentratie afneemt- en kan het niet alleen kunstmatig aangevuld worden door sperma door te slikken, maar ook door grapefruits, tarwekiemen en sojabonen te eten.
De resultaten werden eerder gepubliceerd in vakblad 'Nature Cell Biology.
Vrouwen weten dit waarschijnlijk al langer en zijn daarom zo grettig
El Niño schreef:Ben benieuwd! Dames, wisten jullie dit al?
Ik hoorde het al....
En dan? Moeten we dan tijdens onze menopauze een jongere kerel gaan zoeken omdat onze eigen vent te oud is? Of moeten we onze kerels aansporen na de daad hun eigen sperma op te likken?
Ik werd vorige week weer eens 5 jaar jonger geschat, ik date al met iemand die een stukje jonger is , ik vind het wel best zo!
Las het ook een aantal dagen terug, maar is het niet zo dat spermidine maar heel minimaal aanwezig is in sperma en dus meer aanwezig is in het 'echte eten'?
Als ik een lesbische vrouw was geweest dan was je reactie terecht geweest, maar ook homo's zijn mannen dus zullen ze net als menig vrouw-zijn ook weleens een verdwaalde gehaktstaaf in hun mondje hebben. Maar wees gerust ik snoep alleen van vrouwelijke delen, anders had ik wel online-versier-tips van je gevraagd.
Rick schreef:Als ik een lesbische vrouw was geweest dan was je reactie terecht geweest, maar ook homo's zijn mannen dus zullen ze net als menig vrouw-zijn ook weleens een verdwaalde gehaktstaaf in hun mondje hebben. Maar wees gerust ik snoep alleen van vrouwelijke delen, anders had ik wel online-versier-tips van je gevraagd.
Gadverdamme! Moderators: schors die Rick ff. Wat een ranzige uitspraken zeg .