Hoi,
Ik ben onder de indruk van de foto's en beschrijvingen van dit complex, maar twijfel wel aan de bereikbaarheid hiervan. Er zijn nogal wat spanningen in de regio, tot en met dreigementen dat indien je vanuit Thailand de tempel wilt bezoeken, je beschoten kunt worden! Vanuit Cambodja (waar de tempel volgens UNESCO dus ligt, wat de Thai anders zien) is er nu wel een weg, maar is dat ook te doen in de regentijd? Wij zullen we eind juli/augustus zijn.
Als je er al eens geweest bent, hoor ik ook graag of je het de moeite vond.
Dank je!
Temple of Preah Vihear; goed te doen vanuit Cambodja?
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
Temple of Preah Vihear; goed te doen vanuit Cambodja?
Wij zijn onderweg! Kijk ook eens op http://www.onzedroomreis.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Temple of Preah Vihear; goed te doen vanuit Cambodja?
ik ben er niet geweest maar zit volgende maand weer in cambodja en zal het eens navragen.
Het enige wat ik ervan weet is dat er de laatste maanden geweldadigheden hebben plaatsgevonden rond de tempel omdat de meningen verschillen van wie hij is. Ik zou dus zeker ter plekke goed navragen hoe de situatie op dat moment is.
Bij het laatste bericht stond trouwens dat ie toen gesloten was voor toeristen maar dat kan natuurlijk allang weer anders zijn
Het enige wat ik ervan weet is dat er de laatste maanden geweldadigheden hebben plaatsgevonden rond de tempel omdat de meningen verschillen van wie hij is. Ik zou dus zeker ter plekke goed navragen hoe de situatie op dat moment is.
Bij het laatste bericht stond trouwens dat ie toen gesloten was voor toeristen maar dat kan natuurlijk allang weer anders zijn
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika