Visum voor Laos
Re: visa Laos aan vietnamese grens
je krijgt nu visum voor 30 dagen was eerder 15 dagen.
maar volgens de laos ambassade in hanoi kun je niet overal aan de grens een visum krijgen. wij hebben er een gekocht in hanoi en kregen toen op de grens een stempel voor 60 dagen. maar je kon ook een visum kopen aan de grens en die was dan voor 30 dagen.
maar volgens de laos ambassade in hanoi kun je niet overal aan de grens een visum krijgen. wij hebben er een gekocht in hanoi en kregen toen op de grens een stempel voor 60 dagen. maar je kon ook een visum kopen aan de grens en die was dan voor 30 dagen.
Dus een 60 dagen visum is mogelijk in Laos? Ik dacht dat 30 dagen het maximale was???
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ik zou inderdaad wel even uitzoeken of je bij de grensovergang waar je over heen gaat een visum bij aankomst kunt krijgen. Anders moet je dat van tevoren regelen. Je kunt een visum voor 60 dagen krijgen als je die van tevoren aanvraagt, anders krijg je gewoon 30 dagen.
gr van Moira
Ik zou inderdaad wel even uitzoeken of je bij de grensovergang waar je over heen gaat een visum bij aankomst kunt krijgen. Anders moet je dat van tevoren regelen. Je kunt een visum voor 60 dagen krijgen als je die van tevoren aanvraagt, anders krijg je gewoon 30 dagen.
gr van Moira
In Belgie (Nederland heeft geen eigen ambassade) kun je alleen een visum van 30 dagen aanvragen, maar dit is evt ter plekke te verlengen.Moira schreef:Je kunt een visum voor 60 dagen krijgen als je die van tevoren aanvraagt, anders krijg je gewoon 30 dagen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ja voor 2 dollar per dag o.i.d. heb ik weleens gelezen. Dus dat schiet niet echt op. Dan kun je beter 30 dagen blijven en als je langer wilt blijven naar Thailand gaan en weer een nieuwe Laotiaans visum aanvragen denk ik. Jammer dat het niet anders kan.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
wij kregen eerst een stempel voor 30 dagen toen we vroegen of dat klopte zeiden ze nee je hebt gelijk klopt niet moet 60 dagen zijn omdat je van te voor een visum hebt gekocht. dus werd dat gecancelled en werd het 60 dagen.
Fijn om te weten. Dat moet ik dus ook eens gaan proberen. Dan kan ik beter mijn visum proberen aan te vragen in Nederland of België of van te voren in Bangkok (al is NL/ België niet echt een optie denk ik want ik zal niet precies weten wanneer ik het land binnen ga).
Bedankt
Bedankt

wanneer je precies laos in gaat hoef je ook niet door te geven. je moet alleen binnen (ik dacht 3 maanden na uitgifte naar binnen).
ik zou hem in bkk aanvragen. is een stuk goedkoper dan hier in nld.
ik zou hem in bkk aanvragen. is een stuk goedkoper dan hier in nld.
er zit geen ambassade in NL.karinmartin schreef: ik zou hem in bkk aanvragen. is een stuk goedkoper dan hier in nld.
Het zal een aanvraag in Bangkok (of aan de grens o.i.d.) worden voor mij denk ik. Of ik binnen 3 maanden het land inga is nl. maar de vraag.
Re: Visa Laos aan Vietnamese grens
nee laos visum kun je in belgie halen. of bij de visumdienst in breda kun je het laten regelen.
visum Laos aan Chinese grens
Nee, helaas niet voor mij, maar voor een goede vriend
Kun je als je over land vanuit China de grens met Laos oversteekt ook gewoon het visum aan de grens krijgen? Welke grensovergangen kun je hiervoor nemen?

Kun je als je over land vanuit China de grens met Laos oversteekt ook gewoon het visum aan de grens krijgen? Welke grensovergangen kun je hiervoor nemen?
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
Re: visum Laos aan Chinese grens
Ik heb geen info over het verkrijgen van een visum aan de grens als je vanuit China komt; ik weet wel dat je in Kunming een visum voor Laos kunt regelen.Jenny schreef:Nee, helaas niet voor mij, maar voor een goede vriend![]()
Dat kan ik me ook nog herinneren van een paar jaar geleden. Weet je misschien ook wat het kost en hoe lang het duurt?
Bedankt!
Bedankt!
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
Nee, dat weet ik niet. Ben wel al een paar keer in Kunming geweest, maar daar geen visum voor Laos hoeven regelen.