RARA waar is dit (deel 6)
Re: RARA waar is dit (deel 6)
Damn! was bolleke net een seconde eerder
- bolletjeom
- Reisexpert

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik zeg straffen met moeilijke foto's! >:)
Beide fout! Geen Antigua dus, maar een hele andere en vooral leuke stad in Guatemala die veelal wordt overgeslagen, maar het bezoeken zeker wel waard is.
Hmmmm, moet ik nu echt moeite gaan doen om uit de min te komen???? 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik raad niet mee, dat weet je toch?tijn1980 schreef:Zo moeilijk is het toch ook weer niet?
Bovendien liggen de meeste ATGers op dit moment te pitten, ik acht de kans dus niet groot dat je nu veel respons krijgt. Anyway, ik ga ook

Edit: ff checken, we zijn de enige twee die nog online zijn. Hoeveel foute berichten kunnen we plaatsen voordat een moderator er achter komt?

Xela
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Hadden we moeten doen zeg, net te vroeg op bed gegaan dus.. Dat zou wel leuk geweest voor Tikva, dan had ze wat te modereren hahaJenny schreef:Edit: ff checken, we zijn de enige twee die nog online zijn. Hoeveel foute berichten kunnen we plaatsen voordat een moderator er achter komt?
Ik had ook nog een laat klusje... even een filmpje uploaden naar Youtube, t ging niet zo makkelijk als ik had verwacht (kwam eigenlijk omdat het filmpje langer dan 10 minuten duurde..)
En Tikva,
Ook fout! Wie weet het wel?Tikva schreef:Xela
Moet je maar niet zoveel half ontblote mannen willen tonentijn1980 schreef:Ik had ook nog een laat klusje... even een filmpje uploaden naar Youtube, t ging niet zo makkelijk als ik had verwacht (kwam eigenlijk omdat het filmpje langer dan 10 minuten duurde..)

je vindt het toch wel een leuk filmpje he?Jenny schreef:Moet je maar niet zoveel half ontblote mannen willen tonen
Jawel!jaydee schreef:het pittoreske guatemala city toch???

(gegokt? of ben je er geweest?)
Jaydee 3
Hildo 2
InekeKremers 1
Mirrie 1
Jenny -1
Bij deze maar weer een foto van mij.
Punt voor het land, en een punt voor de stad.
Punt voor het land, en een punt voor de stad.
- Bijlagen
-
- IMG_0770.jpg (43.51 KiB) 255 keer bekeken
gokje. je zei dat bijna iedereen (net als ik dus) het links liet liggen.tijn1980 schreef:Jawel!jaydee schreef:het pittoreske guatemala city toch???![]()
(gegokt? of ben je er geweest?)