informatie folders meenemen
informatie folders meenemen
Hey,
hebben jullie ook allemaal informatie folders over jullie bestemming gekregen? en zoja... nemen jullie al die folders mee? Ik heb allerlei folders met dingen die daar te doen zijn in australie. En hostels enzo, maarja heb ook al de lonely planet. Dus zit te twijfelen of ik nou al die info mee moet nemen of dat het overbodig is.
groeten Rob
hebben jullie ook allemaal informatie folders over jullie bestemming gekregen? en zoja... nemen jullie al die folders mee? Ik heb allerlei folders met dingen die daar te doen zijn in australie. En hostels enzo, maarja heb ook al de lonely planet. Dus zit te twijfelen of ik nou al die info mee moet nemen of dat het overbodig is.
groeten Rob
Re: informatie folders meenemen
Hey Rob, lekker thuis laten die folders, wanneer je in australie bent heb je voldoende aan een lonely planet. Folders krijg je daar ook genoeg en die zijn ook nog eens veel actueler.
Ik zou ze niet meenemen. Hooguit als iets heel handig is kan je een kleine aantekening maken in je LP.
Bijvoorbeeld als ik hoor dat er iets heel leuks is in een plaats en het staat niet in de LP dan zet ik het er met potlood ff onder.
Folders raak je toch veel te makkelijk kwijt.
Bijvoorbeeld als ik hoor dat er iets heel leuks is in een plaats en het staat niet in de LP dan zet ik het er met potlood ff onder.
Folders raak je toch veel te makkelijk kwijt.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik heb meestal een opschrijfboekje bij mij om tips vooraf en onderweg in te schrijven, dit scheelt foldertjes meeslepen..
heb onderweg ook wel eens tips gekregen waar ik pas jaren later gebruik van heb gemaakt en dan ben ik wel blij dat ik het toch opgeschreven heb!
heb onderweg ook wel eens tips gekregen waar ik pas jaren later gebruik van heb gemaakt en dan ben ik wel blij dat ik het toch opgeschreven heb!
krabbelen in de LP werkt prima....
als er echt heel veel interessant info in staat, wil ik nog wel eens een foto van die pagina van een boek/folder maken. kan je altijd teruglezen op je camera (niet heel handig) of je laptop
als er echt heel veel interessant info in staat, wil ik nog wel eens een foto van die pagina van een boek/folder maken. kan je altijd teruglezen op je camera (niet heel handig) of je laptop
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Haha nog iemand die dat doet. Mensen kijken altijd zo raar als wij een foto van een bordje maken.
Bijvoorbeeld bij van de kaarten (die vaak bij de ingaan staan) van archeologische sites enzo.
Bijvoorbeeld bij van de kaarten (die vaak bij de ingaan staan) van archeologische sites enzo.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Je kan er ook een PDF scan van maken en dan naar je e-reader uploaden.Jenny schreef:krabbelen in de LP werkt prima....
zo'n e-reader vind ik echt niet kunnen hoor!Dexter schreef:Je kan er ook een PDF scan van maken en dan naar je e-reader uploaden.Jenny schreef:krabbelen in de LP werkt prima....

Wat is de toegevoegde waarde van een e-reader als je al een laptop hebt???? Neemt alleen maar extra plaats in in je tas, en je kan er ook nog eens minder mee.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Niet iedereen heeft een laptop, wat zo'n 10x zo zwaar weegt. En je klapt een laptop ook niet echt ff lekker snel open.Jenny schreef:Wat is de toegevoegde waarde van een e-reader als je al een laptop hebt???? Neemt alleen maar extra plaats in in je tas, en je kan er ook nog eens minder mee.
- bolletjeom
- Reisexpert
mijn laptop is 1 kg en het meeslepen van dat gewicht is soms erg de moeite waard.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Opschrijven in de LP werkt voor mij altijd prima. En fijn te horen dat ik niet de enige ben die foto's van bordjes maak...
Wat ook kan is jezelf een mailtje sturen met daarin namen, nummers en internetadressen van leuke dingen die onderweg van pas kunnen komen.
Wat ook kan is jezelf een mailtje sturen met daarin namen, nummers en internetadressen van leuke dingen die onderweg van pas kunnen komen.
Ja maar als je op sight-seeing gaat dan is die 1kg best wel een zware ballast om de hele dag mee te nemen. Tenminste, ik vind mijn DSLR al zwaar aanvoelen als ik deze de hele dag meeheb.bolletjeom schreef:mijn laptop is 1 kg en het meeslepen van dat gewicht is soms erg de moeite waard.
- bolletjeom
- Reisexpert
nee, maar ik heb mijn laptop natuurlijk niet mee als ik ga sightseeen.
Ga echt niet met dat ding lopen slepen in mijn dagrugzak.
Ga echt niet met dat ding lopen slepen in mijn dagrugzak.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl