Hey Reizigers!
Mijn vriend en ik gaan 7 maanden op reis waarvan we 3 a 4 maanden door Azië gaan reizen. We maken een stop in Hongkong een stop en willen vanuit daar naar Vietnam reizen (en vanuit daar weer verder naar beneden). Het liefst willen vanuit Hongkong naar de provincie Yangshuo en dan naar Vietnam.
- Weet iemand of dit goed te doen is en of we in Hongkong makkelijk een visum kunnen krijgen om door China te reizen?
- Hoelang moeten we hier ongeveer voor uitrekken?
- Is dit deel goed te doen met openbaar vervoer? Want we willen er ongeveer 1 a 2 weken voor uitrekken.
Alvast bedankt!
Groetjes Esther
Van Hongkong naar Vietnam
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Van Hongkong naar Vietnam
Het is alweer een paar jaar geleden maar wij hebben in Hongkong een nieuw visum moeten halen voor China. We hadden er dus al 1 eerder gehad maar dat was een single entry en gek genoeg vervalt het visum dan als je Hongkong in gaat.
We hebben toen onze papieren weg gebracht en konden 3 werkdagen later de boel weer ophalen.
Van Hongkong door zuid-China naar Vietnam reizen is prima te doen en leuk!
Wanneer je wilt kan je in 2 dagen in Vietnam zijn. Wij hadden een deel van het zuiden al gezien en hebben dat gedaan.
We hebben toen onze papieren weg gebracht en konden 3 werkdagen later de boel weer ophalen.
Van Hongkong door zuid-China naar Vietnam reizen is prima te doen en leuk!
Wanneer je wilt kan je in 2 dagen in Vietnam zijn. Wij hadden een deel van het zuiden al gezien en hebben dat gedaan.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika