onderkomen in NP El Cajas, Ecuador
onderkomen in NP El Cajas, Ecuador
In december gaan we voor 4 weken naar Ecuador. We zijn er eerder geweest en reden toen van Cuenca naar de kust via nationaal park El Cajas, een prachtige rit. Nu zouden we graag een paar dagen in het nationaal park willen doorbrengen om het echt te leren kennen. Heeft er iemand tips voor een leuk/sfeervol ho(s)tel in dit gebied?
Re: onderkomen in NP El Cajas, Ecuador
Ik twijfel of dat uberhaupt kan. Ik heb een halve daghike door Cajas gedaan, en niet echt iets gezien dat op een hostel leek.
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: onderkomen in NP El Cajas, Ecuador
Er zit geen accommodatie in El Cajas.
Toers van een halve of hele dag zijn te organiseren vanuit Cuenca. Southland touring is een goed buro en gids Diego spreekt erg goed engels. Met een gids wandelen is verplicht en hij moet een patent aanschaffen a $25
als je met meer mensen gaat wordt het bezoeken van het park goedkoper. in eht algemeen vraagt een gids $50 per dag.
En de entree van het park is $10
Toers van een halve of hele dag zijn te organiseren vanuit Cuenca. Southland touring is een goed buro en gids Diego spreekt erg goed engels. Met een gids wandelen is verplicht en hij moet een patent aanschaffen a $25
als je met meer mensen gaat wordt het bezoeken van het park goedkoper. in eht algemeen vraagt een gids $50 per dag.
En de entree van het park is $10
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika