Rick schreef:Je kan een foto toevoegen bij het tabblad opties onder het venster waar je een bericht kan typen.
Ik ben trouwens een PSV'er. Zijn er nog meer PSV fans hier?

En die kost smiley wilde ik al een keertje gebruiken

Rick schreef:Je kan een foto toevoegen bij het tabblad opties onder het venster waar je een bericht kan typen.
Ik ben trouwens een PSV'er. Zijn er nog meer PSV fans hier?
Gadver! En het hoofd van N'Kufo levensgroot op je rug zeker?Sharry schreef:Ik heb een groot Twente tatoeage op mijn buik.
Zal even een foto in bikini maken en hier op het forum plaatsen.![]()
Die lui van de F-side sporen niet (die van Vak-P ook niet hoor).
Ghehe, laat eens zien dan ja! Ik weet niks van voetbal, het interesseert me niks, maar 020 is en blijft ook in het voetbal heer en meester!El Niño schreef:Gadver! En het hoofd van N'Kufo levensgroot op je rug zeker?Sharry schreef:Ik heb een groot Twente tatoeage op mijn buik.
Zal even een foto in bikini maken en hier op het forum plaatsen.![]()
Die lui van de F-side sporen niet (die van Vak-P ook niet hoor).
Dan mag 020 lekker heer en meester blijven, geen enkel probleem mee. Dan vechten PSV, AZ, Twente en voor mijn part 010 wel om belangrijkere zaken, het kampioenschap bijvoorbeeld...Dexter schreef:maar 020 is en blijft ook in het voetbal heer en meester!
Amsterdam, hooligans! PSV en AZ ok, maarre Twente en 010? Zelfs ik weet dat die niks presteren.WizardOfOss schreef:Dan mag 020 lekker heer en meester blijven, geen enkel probleem mee. Dan vechten PSV, AZ, Twente en voor mijn part 010 wel om belangrijkere zaken, het kampioenschap bijvoorbeeld...Dexter schreef:maar 020 is en blijft ook in het voetbal heer en meester!
Dexter schreef:Amsterdam, hooligans! PSV en AZ ok, maarre Twente en 010? Zelfs ik weet dat die niks presteren.
Als Ajax niet eens kan winnen thuis van SpartaDexter schreef:Amsterdam, hooligans! PSV en AZ ok, maarre Twente en 010? Zelfs ik weet dat die niks presteren.WizardOfOss schreef:Dan mag 020 lekker heer en meester blijven, geen enkel probleem mee. Dan vechten PSV, AZ, Twente en voor mijn part 010 wel om belangrijkere zaken, het kampioenschap bijvoorbeeld...Dexter schreef:maar 020 is en blijft ook in het voetbal heer en meester!
Ik weet niks van tussentijdse uitslagen of prestaties. Weet alleen welke clubs kampioen zijn geworden of op Europees niveau een bokaal boven hun hoofd hebben kunnen houden. Twente, sparta...Sharry schreef: Als Ajax niet eens kan winnen thuis van Sparta.
Twente speelde gisteren niet best, maar winnen weldus wie speelt er nou beter?
Kan idd wel zien dat voetbal niet je sterkste kan is.
Veels te weinig ja. Ik wil nog steeds een keer een goede rel meemaken hier in Amsterdam. Die laatste paar keer kon ik er niet bijzijn. Fantastisch toch om door de grachten te rennen met de ME te paard achter je aan!WizardOfOss schreef:En welke bekers (of kampioensschalen) heeft Ajakkes de afgelopen 5 jaar boven hun hoofd kunnen houden?
Een blijk van die desinteresse volt in dezelfde zin, schitterend. De laatste keer dat Ajax (hier de vertaling voor iedereen die het telefoonboek niet bij de hand heeft) heer en meester was, kon je voor een houten gulden nog een vrijstaand huis kopen.Dexter schreef: Ghehe, laat eens zien dan ja! Ik weet niks van voetbal, het interesseert me niks, maar 020 is en blijft ook in het voetbal heer en meester!
El Niño is zo oud dat hij het 1e kampioenschap van AZ ook meegemaakt heeft (was toen wel heel kleinRVE schreef:Een blijk van die desinteresse volt in dezelfde zin, schitterend. De laatste keer dat Ajax (hier de vertaling voor iedereen die het telefoonboek niet bij de hand heeft) heer en meester was, kon je voor een houten gulden nog een vrijstaand huis kopen.Dexter schreef: Ghehe, laat eens zien dan ja! Ik weet niks van voetbal, het interesseert me niks, maar 020 is en blijft ook in het voetbal heer en meester!
Puur uit nieuwsgierigheid vraag ik ook effe hoe lang ome El Niño al bij AZ komt. Niet dat ik daar een waardeoordeel uit ontleen hoor, maar ik vraag het me gewoon af. Ik ken een aantal AZ'ers die er al waren toen die club met Ruud Heus in de gelederen afdaalde naar het niveau Telstar. Die verbazen zich ook over het aantal nieuwe gezichten dat zich sinds drie jaar die-hard AZ'er voor het leven noemt. Niks mis mee natuurlijk, gloryhunters heb je overal al zijn het er bij AZ nogal veel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten