Vlucht gecancelled Ryanair

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Plaats reactie
bolletjeom
Reisexpert

Vlucht gecancelled Ryanair

Bericht door bolletjeom »

open net mijn mail. berichtje van Ryanair

Het spijt ons vreselijk maar we cancellen alle vluchten vanaf Manchester. Het spijt ons als u geboekt heeft maar het gaat niet door. u krijgt wel uw geld terug.

En die andere vlucht dan? en de huurauto? kan ik die ook gratis cancellen?!?!? Ik ben bang van niet. :(
Tja, en nu? zeker een hele dure vlucht zoeken om toch op vakantie naar Engeland te kunnen....zucht
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Nanneke
Reisexpert
Contacteer:

Re: Vlucht gecancelled Ryanair

Bericht door Nanneke »

Jeeh, dat is wel ontzettend zuur zeg. En er wordt niet eens een reden genoemd waarom? Zo maar...?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Heb je ook gekeken wat het kost om er met de trein naar toe te reizen? Misschien dat je zo toch een beetje goedkoop rond kunt trekken?
bolletjeom
Reisexpert

Met de trein van Manchester naar Nederland?? Als het al kan dan zal het nooit goedkoper zijn dan vliegen. Treinen in Engeland zijn duurder dan in Nederland en het land is een flink stuk groter.

Besefte me net dat het meer gevolgen heeft. We hebben een hele leuke aanbieding van een huurauto maar de voorwaarden is dat je hem inlevert op de airport waarvandaan je binnen 4 uur vertrekt met een ryanair vlucht ( je moet het ticket laten zien)
Dus nu maar eens uitzoeken of we die auto nog voor die leuke huurprijs kunnen krijgen als we besluiten met een andere maatschappij terug te vliegen vanaf Manchester. Of dat we het om kunnen zetten naar Liverpool
bolletjeom
Reisexpert

J. heeft gebeld met de vraag of we de andere vlucht konden cancellen en ons geld terug konden krijgen.
Het antwoord was: NEE
Dus is hij gaan zoeken naar een andere vlucht.
We vliegen heen op bristol en zouden terug vliegen vanaf Manchester. J. kon alleen een goedkope vlucht vinden vanaf Stansted Londen.
Jammer want dan moeten we onze gewernste route omgooien en meer kilometers maken want we willen wel onze vrienden in Manchester opzoeken, maar goed. Hij heeft die vlucht dus maar geboekt en de huurauto kon omgezet worden

Open ik net mijn mail. :( :?
Mail van Ryanair
Sorry maar we cancellen de vlucht van eindhoven naar Bistol
:N :( :N o|O

sorry hoor maar nu wordt ik even gek!!!!
En dan nog het lef hebben ons een paar dagen geleden niet het recht te geven om deze vlucht te cancellen!!! ( waar is de emoticon met stoom uit zijn oren?)
myrte
Wereldreiziger

Bericht door myrte »

Wow, das zuur!
Eerste wat je natuurlijk denkt: mogen ze wel zomaar een vlucht cancellen en je vertellen dat jij dan niet ook je vlucht mag cancellen. Maar dat zullen ze vast wel ergens in kleine lettertjes hebben staan.... Balen voor je.
Jullie hebben dus nu alleen een ticket terug vanaf stansted?
bolletjeom
Reisexpert

yep
eerst hadden we 2 vluchten
toen hadden we alleen een heen vlucht
die mochten we absoluut niet cancellen.
dus kopen we een nieuwe terug vlucht
en 2 dagen later cancellen ze onze heenvlucht

J. is superboos geworden aan de telefoon maar het heeft geen zin. De terugvlucht moeten we gewoon betalen en heen vliegen naar welke plaats dan ook in Engeland kan niet meer voor een leuk bedrag. De auto mochten we wel cancellen alleen weet ik niet of we het geld ook terug krijgen

Ik ben voorlopig even klaar met Ryanair
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

wat een pech zeg, dat is niet normaal meer.

weet niet maar heb me zelf al een tijdje voorgehouden om sowieso niet met ze te vliegen. ondanks dat toch veel mensen het wel doen. nu is het voor mij zkers ik vlieg nooit met hun.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

Ryanair maakt vervoer bagage duurder
DUBLIN - Luchtvaartmaatschappij Ryanair verhoogt de prijzen voor het meenemen van bagage. Vanaf oktober moeten passagiers per koffer of tas die ze op het vliegveld afgeven, 30 euro betalen in plaats van 20 euro.

Als passagiers online inchecken betalen ze de helft. Dat maakte het Ierse bedrijf vrijdag bekend. Het meenemen van handbagage blijft vooralsnog gratis.

,,Ryanair blijft de kosten van tickets verlagen. Om een deel van deze kosten terug te verdienen en om passagiers te stimuleren alleen met handbagage te reizen, verhogen we de kosten voor koffers,’’ aldus een woordvoerder van het bedrijf.
Plaats reactie