Voetbal
Re: Voetbal
Hoeveel was het ook alweer tegen Ajax afgelopen keer? ~O>
Dus:
AZ
Ajax
PSV
FC Twente Fans
Nog meer voetballiefhebbers
AZ
Ajax
PSV
FC Twente Fans

Nog meer voetballiefhebbers
Jullie houden je toch wel netjes met de ontmoetingsdag he?
Geen ordinaire knokpartij
nu bekend word welke clubliefde je hebt.
Geen ordinaire knokpartij

was erbij maar ik zou de uitslag niet meer wetenRick schreef:Hoeveel was het ook alweer tegen Ajax afgelopen keer? ~O>

Was je in Eindhoven ja? pffff 4-3 erg hoor.
ja was er wel. Dacht lang dat het een keer mee zat in dat godvergeten dorp. Maar nee hoor... Moet er heel eerlijk bij zeggen dat het wel terecht was en dat die dudelzak/dudzak (of zo iets) wel echt super was.Sharry schreef:Was je in Eindhoven ja? pffff 4-3 erg hoor.
Laatst gewijzigd door jaydee op 21 aug 2009 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor de neutrale supporter was het een geweldige pot om te zien. Ik vond het echt een topwedstrijd, geweldige doelpunten, heerlijk!
Hou het dan maar in AmsterdamSharry schreef:Jullie houden je toch wel netjes met de ontmoetingsdag he?
Geen ordinaire knokpartij![]()

Jij bent er toch niet de 19e?jaydee schreef:Hou het dan maar in AmsterdamSharry schreef:Jullie houden je toch wel netjes met de ontmoetingsdag he?
En wíj hebben twee keer in een seizoen van jullie gewonnenEl Niño schreef:AZ! Wij zijn de enige, echte kampioen van Nederland![]()
![]()
.

ik stuur mn mannetjes dan wel hahahaSharry schreef:Jij bent er toch niet de 19e?jaydee schreef:Hou het dan maar in AmsterdamSharry schreef:Jullie houden je toch wel netjes met de ontmoetingsdag he?
Ik heb trouwens nog helemaal geen havenslaven gehoort. Die mensen maken natuurlijk ook nooit reizen, blijven in hun vieze stad hangen >:)
Laatst gewijzigd door jaydee op 21 aug 2009 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
En af en toe feest vieren buiten het stadion.
Zonder publiek spelen maak je als Nac supporter ook niet vaak mee denk ik toch?
Vind het Rat Verlegh stadion trouwens niet erg leuk. Misschien komt het ook wel omdat er kl*te volk op de hoofdtribune zit bij jullie.
Zonder publiek spelen maak je als Nac supporter ook niet vaak mee denk ik toch?
Vind het Rat Verlegh stadion trouwens niet erg leuk. Misschien komt het ook wel omdat er kl*te volk op de hoofdtribune zit bij jullie.
Ik kom nu een jaar of 15 bij NAC en heb al zeker 5 wedstrijden zonder publiek meegemaakt. 5x teveel. Het volk van de hoofdtribune heb ik niet echt een beeld bij omdat ik daar vrijwel nooit kom. Ik sta eens in de twee weken met een groepje van twintig vrienden achter het doel.
Laatste keer dat ik bij Twente was zat ik trouwens ook aan de lange kant, op die nieuwe tweede ring. Ziet er erg stoer uit, als dat stadion af is dan is het zeker een van de mooiste van Nederland. Ik heb alleen een tikje last van hoogtevrees dus zat niet helemaal op mijn gemak zo hoog. Daar kwam nog bij dat we weer een halve bekerfinale verloren. Story of our life aan het worden...
Laatste keer dat ik bij Twente was zat ik trouwens ook aan de lange kant, op die nieuwe tweede ring. Ziet er erg stoer uit, als dat stadion af is dan is het zeker een van de mooiste van Nederland. Ik heb alleen een tikje last van hoogtevrees dus zat niet helemaal op mijn gemak zo hoog. Daar kwam nog bij dat we weer een halve bekerfinale verloren. Story of our life aan het worden...
Voetbal is volksvermaak. Verschil moet er wezen!
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
M'n vader werkt over twee weken 40 jaar bij Philips, dus PSV is er met de paplepel ingegoten. Al ben ik dan wel voornamelijk teletext-supporter, in het stadion ben ik al lang niet meer geweest.Rick schreef:Ik ben trouwens een PSV'er. Zijn er nog meer PSV fans hier?
Sterker nog: de laatste keer dat ik in het Philips-stadion was was ik voor de tegenstander: TOP Oss. Weliswaar werd het toen 6-1 (kwartfinale beker '05), dat was toch één groot feest. Scoren tegen Gomes, dat was toen weinigen gegeven, laat staan een eerste divisie-club. En ach, dat PSV won vond ik sowieso toch al niet zo erg...
Ik heb dan ook een aantal jaar een seizoenskaart van TOP gehad, maar door darts-competitie heb ik de laatste drie jaren erg veel gemist. En nu kan ik niet meer naar TOP, want een of andere gladiool heeft bedacht dat de club voortaan FC Oss moet heten, wat een fantasie toch! Vette pech, vanavond ga ik gewoon ouderwets weer een avondje naar TOP...
Overigens zit er ook wel een duidelijk verschil tussen hoe ik beide clubs steun. Bij PSV is het heel simpel: resultaat telt, de manier waarop is daaraan volledig ongeschikt. Mooi voetbal en resultaat gaan nu eenmaal zelden samen (in Amsterdam denken ze daar anders over, maar zijn zowel mooi voetbal als resultaten de laatste jaren ver te zoeken). Van TOP daarentegen verwacht ik vooral vermaak en inzet. Het zal mij een biet wezen als ze van een betere tegenstander verliezen, als ze zich maar voor de volle 120% gegeven hebben. De vervelendste wedstrijd van TOP die ik ooit gezien heb hebben ze met 3-0 gewonnen, na een kwartier stond die stand al op het bord en de resterende, hele lange 75 minuten waren echt niet meer om aan te zien...