RARA waar is dit (deel 5)
-
- Reiziger
Re: RARA waar is dit (deel 5)
Holguin?
De foto's worden steeds vager mannen....
Die anaconda? Tsja, ik heb er eentje in Bolivia gezien. En die foto kan dan ook overal in de Amazone zijn. Als je dat nou gevraagd had ipv een land....
Nieuwe foto is er ook weer eentje van 13 in een dozijn (als je het zo bekijkt dan ben ik ook nog lang niet door m'n foto's heen
). Mexico ofzo? Dit kan wat mij betreft overal in Midden of Zuid Amerika zijn.......
Die anaconda? Tsja, ik heb er eentje in Bolivia gezien. En die foto kan dan ook overal in de Amazone zijn. Als je dat nou gevraagd had ipv een land....
Nieuwe foto is er ook weer eentje van 13 in een dozijn (als je het zo bekijkt dan ben ik ook nog lang niet door m'n foto's heen

Nope.
Zal ff tipje geven. Het is de heilige geest van Cuba....
Zal ff tipje geven. Het is de heilige geest van Cuba....
ja ben een beetje door de leuke foto's heen. Maar cuba was al geraden dus spuug er ff een plaatsnaam uit!!!El Niño schreef:De foto's worden steeds vager mannen....
Nieuwe foto is er ook weer eentje van 13 in een dozijn (als je het zo bekijkt dan ben ik ook nog lang niet door m'n foto's heen). Mexico ofzo? Dit kan wat mij betreft overal in Midden of Zuid Amerika zijn.......
-
- Reiziger
Sancti Spíritus?
sapperdeflap het is gelukt!!!!!
Heb je toch nog beide punten
Jaydee 9
Ineke 9
El Niño 6
Hildo 6
Tikva 5
Kohraya 4
Janneke 4
Hariejak 3
Sharry 3
Bolletjeom 2
Globeskater 1
WizardOfOss 1
Iemand nog wat foto's? El Niño je had nog wat rimboe plaatjes begreep ik
Heb je toch nog beide punten

Jaydee 9
Ineke 9
El Niño 6
Hildo 6
Tikva 5
Kohraya 4
Janneke 4
Hariejak 3
Sharry 3
Bolletjeom 2
Globeskater 1
WizardOfOss 1
Iemand nog wat foto's? El Niño je had nog wat rimboe plaatjes begreep ik

Hey kerstkindje heb je nou nog zo'n 13 in een dozijn foto of wat???El Niño schreef:De foto's worden steeds vager mannen....
Nieuwe foto is er ook weer eentje van 13 in een dozijn (als je het zo bekijkt dan ben ik ook nog lang niet door m'n foto's heen). Mexico ofzo? Dit kan wat mij betreft overal in Midden of Zuid Amerika zijn.......
Leek me nog zo'n makelijk optel sommetje. Anaconda, Amazone, Zuid Amerika, Hariejak, is in Zuid Amerika alleen nog maar in Ecuador geweest!El Niño schreef:De foto's worden steeds vager mannen....

Heb nog wel een foto.
Land en plaats?
Laatst gewijzigd door hariejak op 24 aug 2009 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
uuh Laos (kan ook thailand zijn)
Luang Namtha
Luang Namtha
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Vietnam. Met m'n beperkte kennis van dit land weet ik geen plaatsnaam.
Maar is er eens niet eerder een soortgelijke foto gepost?
Op den duur lijkt het allemaal zoveel op elkaar ...
Maar is er eens niet eerder een soortgelijke foto gepost?

hmmm...vietnam zou zo maar kunnen. Maar aangezien dat al genoemd is zeg ik Indonesië?
- bolletjeom
- Reisexpert
punt voor Kohraya!
Kom op, vietnamgangers. nu is het niet moeilijk meer!
@hariejak, kijk eens in de foto's van dat land waar we die lekkere dorado hebben gegeten. Daar zijn er nog niet veel van geplaatst of dat land waar ik alleen ben geweest en me te pletter heb verveeld, of dat land waar we een lift kregen van een duitse in een camper
@hariejak, kijk eens in de foto's van dat land waar we die lekkere dorado hebben gegeten. Daar zijn er nog niet veel van geplaatst of dat land waar ik alleen ben geweest en me te pletter heb verveeld, of dat land waar we een lift kregen van een duitse in een camper

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bolletjeom schreef:punt voor Kohraya!

Zou zomaar kunnen. Dan heeft bolletje die geplaatst. Ben een laatbloeier in dit spel.kohraya schreef:Maar is er eens niet eerder een soortgelijke foto gepost?Op den duur lijkt het allemaal zoveel op elkaar ...