En als je voor ja heb gekozen, dan willen we natuurlijk ook wel wat details weten!jaydee schreef:Iedereen heeft toch wel eens zitten klooien in een dorn lijkt me?!

En als je voor ja heb gekozen, dan willen we natuurlijk ook wel wat details weten!jaydee schreef:Iedereen heeft toch wel eens zitten klooien in een dorn lijkt me?!
Is dit wel relevant voor een reisforum? Kan me nog een pb'tje van je herinnerenRick schreef:Ik snap geen pannenkoek van je verhaal. Kan je niet wat duidelijker zijn?
Dat ken ik wel, ook in Mexico een paar keer iemand tegen gekomen die zegt 'een vriend te hebben', maar de regel die dan geldt is 'wat niet weet wat niet deert', hij is er nu toch niet bij...jaydee schreef: De dame in kwestie was namelijk nog bezet, ja en ze had priciepes ofzo
![]()
Als dat de regel is kan je net zo goed gelijk helemaal kappen met die relatie.tijn1980 schreef:Dat ken ik wel, ook in Mexico een paar keer iemand tegen gekomen die zegt 'een vriend te hebben', maar de regel die dan geldt is 'wat niet weet wat niet deert', hij is er nu toch niet bij...
Tis idd ook wel goor voor andere mensen, heb ook wel eens op een kamer gelegen waar andere rommelen en het is niet zo fris om te horenbolletjeom schreef:nee!!!!
echt, ik heb ooit op een kamer gelegen waar gerotzooid werd en dat is echt vreselijk! Het was ook nog een vriendin van mij dus ik kon eigenlijk niet maken om er iets van te zeggen maar het zijn dingen die ik liever niet van haar had geweten.
Als ik ooit bij je in een dorm liggen kan ik me dus maar beter inhouden!? Ach ben nu ook bezet en reizen vrijwel altijd samen dus neem ik wel private roompie, kan ik daar ongestoord de viezerik uithangenbolletjeom schreef:Heb me wel voorgenomen om een eventuele volgende keer een emmer water te gaan halen.?
Als ze lekkerder waren had je wel een mooi feestje met ze gebouwdWizardOfOss schreef:Mijn enige overnachtingen in een dorm waren met drie kerels (die ook nog eens allemaal nog lelijker zijn dan ik), dus nee, beter van niet...
KIjk uit he, je kan ook te ver gaan. Mijn oudere broer heeft ook weleens iets dergelijks gezegd, nu ben ik de oudste...Dexter schreef:Als ze lekkerder waren had je wel een mooi feestje met ze gebouwdWizardOfOss schreef:Mijn enige overnachtingen in een dorm waren met drie kerels (die ook nog eens allemaal nog lelijker zijn dan ik), dus nee, beter van niet...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten