RARA waar is dit (deel 5)
Re: RARA waar is dit (deel 5)
Jawel
paraguay is goed! Iemand nog een gokje wagen voor stad of gebouw? Alhoewel het aantal steden vrij beperkt is natuurlijk...

speel nog wel eens PES op de playstation (ja beetje nerd ik weet het) en dan kom je veel vlaggen tegen, is die onzinnige tijdsbesteding toch nog ergens goed voor.El Niño schreef:Ik weet het, maar kan het niet meer zeggen omdat ik gegoogled heb. Nooit geweten dat er een ZA land is met een vlag die zo lijkt op de onze
waar en welk gebouw het is durf ik niet te zeggen....(nou ja ik durf het wel maar ik weet het niet)
Nou ja, Asuncion dan maar?Janneke schreef:Jawelparaguay is goed! Iemand nog een gokje wagen voor stad of gebouw? Alhoewel het aantal steden vrij beperkt is natuurlijk...
Joh wat goed! Inderdaad Paraguay, Asuncion. Gebouw zal ik zelf dan maar zeggen, het is het Pantéon, een soort mausoleum voor de nationale helden.El Niño schreef: Nou ja, Asuncion dan maar?Nou ja, Asuncion dan maar?Janneke schreef:Jawelparaguay is goed! Iemand nog een gokje wagen voor stad of gebouw? Alhoewel het aantal steden vrij beperkt is natuurlijk...
Jaydee 6
Janneke 3
Bolletjeom 2
ineke 2
Sharry 2
Hildo 2
El Niño 2
Hariejak 1
Ja, eh, Jaydee was eerder maar weigerde hem in te koppen volgens mij. Op zich wel sportief gezien de hoeveelheid punten die ik vandaag weggeven heb
.

Ik heb jullie beiden 1 punt gegeven, is dat niet ok? Als je het punt niet wilt dan kan dat hoor. Ik ben nieuw in dit spel dus je zegt het maar...
Wat een lieverd ben ik he?!El Niño schreef:Ja, eh, Jaydee was eerder maar weigerde hem in te koppen volgens mij. Op zich wel sportief gezien de hoeveelheid punten die ik vandaag weggeven heb.
maar ja het is idd een mooie dag haha (erg druk op het werk ook)
ik heb nog een foto. Het is misschien een beetje luguber maar goed...(als het niet wordt gewaardeerd hoor ik het wel)
punt voor plaats en een bonus punt voor de naam van het kerkhof.....
punt voor plaats en een bonus punt voor de naam van het kerkhof.....
- Bijlagen
-
- PA260034.JPG (120.2 KiB) 196 keer bekeken
Laatst gewijzigd door jaydee op 31 jul 2009 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Eigenlijk geen idee. Che Guevara, Bolivia misschien
.

Parijs, Pere Lachaise
@ El Nino: Mag ik ook nog een puntje dan?
Harry...als jij wilt "scoren" raad ik je aan een balletje op te gooien bij bolletjehariejak schreef:Parijs, Pere Lachaise

El Niño schreef:Harry...als jij wilt "scoren" raad ik je aan een balletje op te gooien bij bolletjehariejak schreef:Parijs, Pere Lachaise
@ El Nino: Mag ik ook nog een puntje dan?![]()
![]()
![]()
.

Nee tis ook niet in Parijs. Er zijn natuurlijk veel mogelijkheden dus zal ff klein beetje sturing geven. Het is een soort offer (neem ik aan, de eend zal er wel niet zo tegen aan gevlogen zijn). Dus het is een land waar ze dat soort rituelen uitvoeren. En (voor zover ik weet) dat gebeurt niet veel in Europa dus dat hele continent (sommige nationaliteiten zien het ook wel als een land) valt dus bij deze af.
succes verder.
Gok lekker wat raak dit weekend, I am back at monday (ik zie dit namelijk als door de weeks spel, lekker onder werktijd).
succes verder.
Gok lekker wat raak dit weekend, I am back at monday (ik zie dit namelijk als door de weeks spel, lekker onder werktijd).
Duckstad, Disneyland. Geen flauw idee. Heb nog wel een weekend fotootje.
Land en streek
Land en streek