2de ontmoetingsdag 2009
Re: 2de ontmoetingsdag 2009
IK vind alles best. Als het lukt dan kom ik.
Aj, de 19de lukt sowieso niet voor mij. Moet dan mijn werkgever representeren op de Dam tot Dam loopEl Niño schreef:Amersfoort betekent El Niño en Dexter niet present.Sharry schreef:Amersfoort ook helemaal goed

Hmm, ik ben eigenlijk niet zo van dit soort sociale gebeuren. Maar misschien moet ik er toch mijn verlegenheids-drempel maar eens overstappen.... ik denk er nog even over na.
Stelletje schobbejakken, welke lokale helden moet ik dan aanschouwen op de meeting?Dexter schreef:Aj, de 19de lukt sowieso niet voor mij. Moet dan mijn werkgever representeren op de Dam tot Dam loopEl Niño schreef:
Amersfoort betekent El Niño en Dexter niet present.Zorgen dat ik met mn bierpens die 16km haal...

Ja, laten we de 26e doen. Volgens mij kan ik de 19e ook niet
.

Laten we het vanaf hier weer ontopic houden. 

Ben er in principe bij. Utrecht is prima, in Amsterdam kan ik me ook vinden.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik heb de dag in mijn agenda gezet, ligt beetje aan de studie of ik echt kan! trouwens locatie maakt mij niet heel veel uit!
- bolletjeom
- Reisexpert
het lijkt mij leuk als mensen komen om te kletsen over reizen en niet om elkaar nu eens live af te troeven de hele tijd
ik kan helaas nog steeds niet 19 september.

ik kan helaas nog steeds niet 19 september.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
De grappenmakers Dexter en Jaydee kunnen beide de 19e niet, maar de 26e wel. Heeft iemand bezwaar tegen verplaatsen naar sept 26?
Stuur anders even een pm naar Ron, hij zorgt er voor (zoals altijd) dat het geregeld wordt. Hij heeft als het goed is ook het overzicht. Op dit moment zit hij wel in Spanje dus antwoord kan effe duren.El Niño schreef:De grappenmakers Dexter en Jaydee kunnen beide de 19e niet, maar de 26e wel. Heeft iemand bezwaar tegen verplaatsen naar sept 26?
Grapje zeker.El Niño schreef:De grappenmakers Dexter en Jaydee kunnen beide de 19e niet, maar de 26e wel. Heeft iemand bezwaar tegen verplaatsen naar sept 26?

Nee, bloedserieus. Ik drink liever biertje met grappenmakers, dan dat ik de hele tijd vragen moet beantwoorden van wannabee backpackers met bloknotehariejak schreef:Grapje zeker.El Niño schreef:De grappenmakers Dexter en Jaydee kunnen beide de 19e niet, maar de 26e wel. Heeft iemand bezwaar tegen verplaatsen naar sept 26?

In dat geval moet ik misschien dan toch maar thuis blijvenbolletjeom schreef:het lijkt mij leuk als mensen komen om te kletsen over reizen en niet om elkaar nu eens live af te troeven de hele tijd![]()

De 26e komt mij minder goed uit dan de 19e.
Het is wel een ARTG meeting het belangrijkste topic is dus automatisch reizen. Meer specifiek backpacken, alle ook nieuwe backpackers zijn dus welkom.
Maar Erik, Dexter en Jaydee zijn natuurlijk helemaal vrij om zelf een eigen meeting te organiseren. Gezellig, romantisch met zijn drietjes.. we horen de verhalen daarna graag hier..
Het is wel een ARTG meeting het belangrijkste topic is dus automatisch reizen. Meer specifiek backpacken, alle ook nieuwe backpackers zijn dus welkom.
Maar Erik, Dexter en Jaydee zijn natuurlijk helemaal vrij om zelf een eigen meeting te organiseren. Gezellig, romantisch met zijn drietjes.. we horen de verhalen daarna graag hier..
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY