weblog, website???

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
a&maroundtheworld

weblog, website???

Bericht door a&maroundtheworld »

Beste allemaal,

Mijn vriend en ik gaan binnenkort op wereldreis en wij willen de mensen thuis graag online laten meegenieten..
Nu wil ik liever geen website die zomaar voor iedereen toegankelijk is (ivm beroep).
Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen doen (totaal geen verstand van :@ )??

Alvast bedankt!
Erik
Site Admin

Re: weblog, website???

Bericht door Erik »

Wanneer je een weblog neemt bij Around the Globe kun je een wachtwoord zetten op je weblog. Op deze manier kunnen alleen mensen met het wachtwoord je site bekijken. Ook wordt deze dan niet in Google opgenomen.

Wil je zelf een site op zetten zul je met wat technische kennis dit ook voor elkaar kunnen krijgen.
a&maroundtheworld

Bericht door a&maroundtheworld »

Dank je! Fijn dat er een wachtwoord op kan, dan ga ik dat doen! Zelf een website bouwen is aan mij niet besteed ;) ..
Patrick87

Bericht door Patrick87 »

Plus dat je met legio weblogs ook niet bang hoeft te zijn dat de verkeerden er kunnen lezen, zolang als je maar zuinig bent met het vrijgeven van de weblink naar je log.
Paolovic
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door Paolovic »

Ik heb ook ooit mailtjes gestuurd naar de mensen die geïnteresseerd waren. Dan leest ook niemand anders ze. Maar een weblog is wel leuker!
Plaats reactie