parkeren in Maastricht

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
bolletjeom
Reisexpert

parkeren in Maastricht

Bericht door bolletjeom »

ok, gekke vraag en een beetje ver gezocht maar.......

we willen in Juni zo goedkoop mogelijk een weekje naar Barcelona en Ryanair vliegt dan sinds een paar weken vanaf Maastricht voor heel erg weinig. :)
Maar met de trein naar maastricht is niet zo heel goedkoop en qua tijden ook niet handig.
Parkeren op het vliegveld kost ook wat.

Nu ben ik dus op zoek naar een plek in Maastricht om de auto voor een weekje relatief veilig te parkeren. Dan gaan we vanaf de stad met de bus naar het vliegveld.

Wie o wie weet een plek waar hij veilig en enigzins onopvallend zou kunnen staan?
of woon je zelf in Maastricht en mag hij bij jou in de straat?
of woont je oud-oom in een rustige buurt die je kan aanbevelen?

Jaren geleden heb ik in Maastricht gewoond dus ik ben er wel enigzins bekend maar ik weet niet zo goed waar ik de auto een volle week neer zou kunnen zetten zonder dat dit problemen geeft.
Hoe is het met de wijken rond het station tegenwoordig? vooral die "achter" het station. Vroeger was mijn school daar en was het nog vrij parkeren. nu nog?

alvast bedankt
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
runnerfrank

parkeren

Bericht door runnerfrank »

Hoi;

Wat had je ervan gedacht om de auto in Beek zelf te parkeren en dan de bus te nemen?
Ik weet echter niet hoe het met de bus - vliegtijden zit.

grt,
Frank.
Hoi;

Voor degenen die naar Nepal wensen te reizen en / of van gedachten wensen te wisselen, graag!
mijn / onze ervaringen deel ik graag.

grt,
Frank.
bolletjeom
Reisexpert

Dag Frank

bedankt voor de tip! Dat kan natuurlijk ook...daar had ik nog helemaal niet over nagedacht!!!

enneh....verhalen over Nepal????
We kunnen hier bij https://www.aroundtheglobe.nl altijd teksten gebruiken voor bij de landeninfo....als je het leuk vind om je ervaringen op papier te zetten en op die manier te delen met mensen moet je me maar even mailen op
rudi@aroundtheglobe.nl

groetjes rudi
bolletjeom
Reisexpert

Nou Frank
We waren van het weekend in Maastricht en zijn op de terug weg even langs Beek gereden.
Prima Plan!!! geweldige tip!!
Parkeer plek genoeg vlak bij de hoofdweg waar de bussen stoppen. Er komen 2 bussen per uur en het is inderdaad heel veel dichter bij het vliegveld dan Maastricht!

we gaan in juni daar dus parkeren!
groetjes rudi
Plaats reactie