Goedkope vlucht gezocht Jakarta of Denpasar.
Goedkope vlucht gezocht Jakarta of Denpasar.
Weet iemand welke maatschappij goedkope vluchten heeft in juli/aug. naar Jakarta of Denpasar.
Het mag ook een andere bestemming in de buurt zijn, vanwaar ik met Airasia verder kan bvb.
Het mag ook een andere bestemming in de buurt zijn, vanwaar ik met Airasia verder kan bvb.
- bolletjeom
- Reisexpert
www.ltu.de
vliegt vanaf duitsland heel goedkoop naar Azia...vooral Bangkok.
Je kan dan verder met Airasia
wij zijn vanaf Singapore goedkoop gevlogen met de nieuwe maatschappij valueair ( www.valueair.com)
misschien heb je hier iets aan
gr rudi
vliegt vanaf duitsland heel goedkoop naar Azia...vooral Bangkok.
Je kan dan verder met Airasia
wij zijn vanaf Singapore goedkoop gevlogen met de nieuwe maatschappij valueair ( www.valueair.com)
misschien heb je hier iets aan
gr rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Vakantieganger
Hoi,
Wij vliegen in mei/juni heen en weer naar Denpasar en je moet in ieder geval op zo'n 850 euro rekenen. In juli/aug denk ik wel wat meer... Check de aanbiedingen van Cathay, MAS, KLM en Singapore airlines, daar kan wel eens wat bij zitten. Voor ons was het goedkoopste ticket nl. van Singapore Airlines! Je vliegt dan met Silk Air naar Denpasar.
En anders blijft Bangkok+Air Asia de goedkoopste optie.
groetjes, Ruth
Wij vliegen in mei/juni heen en weer naar Denpasar en je moet in ieder geval op zo'n 850 euro rekenen. In juli/aug denk ik wel wat meer... Check de aanbiedingen van Cathay, MAS, KLM en Singapore airlines, daar kan wel eens wat bij zitten. Voor ons was het goedkoopste ticket nl. van Singapore Airlines! Je vliegt dan met Silk Air naar Denpasar.
En anders blijft Bangkok+Air Asia de goedkoopste optie.
groetjes, Ruth
- bolletjeom
- Reisexpert