hotel voor gezin in bangkok
hotel voor gezin in bangkok
wie weet een hotel voor een paar dagen in Bangkok voor een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen?
Ik blijf zoeken maar weet niet meer waar ik moet beginnen, er zijn er zoveel!
Prijsindicatie: tot 3000 baht per nacht vind ik acceptabel.
Ik blijf zoeken maar weet niet meer waar ik moet beginnen, er zijn er zoveel!
Prijsindicatie: tot 3000 baht per nacht vind ik acceptabel.
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: hotel voor gezin in bangkok
wij ook niet,
Wat wil je? weet je in welk deel van de stad je wilt zitten? wil je de kinderen op dezelfde kamer? wil je er een zwembad bij?? wil je luxe of maakt dat niet uit? is een airport pickup belangrijk (dan wordt het in iedergeval niet spotgoedkoop)
Wat wil je? weet je in welk deel van de stad je wilt zitten? wil je de kinderen op dezelfde kamer? wil je er een zwembad bij?? wil je luxe of maakt dat niet uit? is een airport pickup belangrijk (dan wordt het in iedergeval niet spotgoedkoop)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Je zou kunnen boeken bij Prince Palace Hotel is een hotel met alles erop en eraan. als je het via www.greenwoodtravel.nl boekt betaal je voor een 2 persoonskamer 1400 bath. Ik denk dat je dan rond de 3000 bath komt voor het gehele gezin.
Dit hotel heeft een zwembad en gym en is inclusief ontbijt het is een 4 sterren hotel.
gr van Moira
Je zou kunnen boeken bij Prince Palace Hotel is een hotel met alles erop en eraan. als je het via www.greenwoodtravel.nl boekt betaal je voor een 2 persoonskamer 1400 bath. Ik denk dat je dan rond de 3000 bath komt voor het gehele gezin.
Dit hotel heeft een zwembad en gym en is inclusief ontbijt het is een 4 sterren hotel.
gr van Moira
alvast bedankt voor de tip. het hoeft niet superluxe te zijn. Wel willen we de kinderen graag bij ons op de kamer (of een app ofzoiets met twee slaapkamers, maar in ieder geval geen eigen kamer voor ze.)
We zijn er nog nooit geweest, dus weten ook niet welke buurt we het beste kunnen zitten. Op zich gaan we 's avonds graag op pad (markt, winkelen, iets drinken) en de kinderen kunnen goed mee, dus wel ergens waar vanaf we dat goed kunnen doen. Een zwembad(je) is wel gewenst ja.
Alvast bedankt voor het meedenken!
We zijn er nog nooit geweest, dus weten ook niet welke buurt we het beste kunnen zitten. Op zich gaan we 's avonds graag op pad (markt, winkelen, iets drinken) en de kinderen kunnen goed mee, dus wel ergens waar vanaf we dat goed kunnen doen. Een zwembad(je) is wel gewenst ja.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Voor backpackers is Khao san road een leuke straat om in de buurt te zitten. Dat zul je waarschijnlijk vaker lezen. Je hebt er heel erg veel overnachtingsplekken in de buurt zitten, maar weet niet of er ook hotels bij zitten ? Wanneer je wat meer rust wil moet je er iets verder vanaf gaan zitten.
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat je zoekt wat een goede buurt is om te verblijven. Bij Khao San road zitten in ieder geval ook veel toeristen dingetjes en kun je gemakkelijk tourtjes e.d. boeken beetje shoppen en mensen kijken
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat je zoekt wat een goede buurt is om te verblijven. Bij Khao San road zitten in ieder geval ook veel toeristen dingetjes en kun je gemakkelijk tourtjes e.d. boeken beetje shoppen en mensen kijken

- bolletjeom
- Reisexpert
Khoa San Road is inderdaad het backpackers hoekje maar er zitten ook een aantal luxe hotels. Het is er erg levendig met veel toeristen ( allerlei soorten en maten) op straat en ook een aantal westerse gemakken zoals kleine supermarktjes en de grote hamburgerketens. Iedere avond verandert de straat in een markt en dat is leuk rond lopen, ook voor kinderen. Er is in die straat en de straat om de tempel ook geen doorgaand verkeer dus dat maakt het extra veilig.
Rambuttri inn is een echte aanrader in die buurt. netjes en goed gepreisd maar net te duur voor de meeste backpackers hoewel je voor 600 baht al een kamer kunt hebben. 2 zwembaden op het dak (even naar op zoek), gelegen aan een mooi pleintje met koikaprer visvijver, tegenover een tempel en 2 minuten vanaf Ko sarn road
Rambuttri inn is een echte aanrader in die buurt. netjes en goed gepreisd maar net te duur voor de meeste backpackers hoewel je voor 600 baht al een kamer kunt hebben. 2 zwembaden op het dak (even naar op zoek), gelegen aan een mooi pleintje met koikaprer visvijver, tegenover een tempel en 2 minuten vanaf Ko sarn road
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Het hotel wat ik noemde dat is ongeveer 5 minuten met een TUKTUK dan zit je bij de grote shoppingmalls zoals MBK en Peragon. Daar is een hoop te doen winkelen, eten en film of underwaterworld.
Het hotel is druk en echt een familie hotel die zul je daar veel zien. Ik weet niet precies wat voor kamers ze allemaal hebben maar dat kun je zien bij hun op de website. Wij hebben alleen een 2 persoonskamer nodig vandaar.
Ze hebben volgens mij ook conectie kamers dat je de deur open kan zetten.
gr van Moira
Het hotel wat ik noemde dat is ongeveer 5 minuten met een TUKTUK dan zit je bij de grote shoppingmalls zoals MBK en Peragon. Daar is een hoop te doen winkelen, eten en film of underwaterworld.
Het hotel is druk en echt een familie hotel die zul je daar veel zien. Ik weet niet precies wat voor kamers ze allemaal hebben maar dat kun je zien bij hun op de website. Wij hebben alleen een 2 persoonskamer nodig vandaar.
Ze hebben volgens mij ook conectie kamers dat je de deur open kan zetten.
gr van Moira
wij komen juist terug van Thailand en wij hebben in Bangkok gelogeerd in het Navalai River Resort. Liggen is echt perfect. Op wandelafstand van Khao San Road, bootstop ligt vlak achter het hotel (ideaal om Chinatown mee te doen) en de bus stopt voor het hotel (ideaal om de hypermoderne wijk Siam Discovery te bezoeken). Dus héél tevreden over (trouwens ook over het hotel
en dus echt een aanrader.
Prijs ken ik niet want wij hebben een pakket geboekt, maar ik denk dat ik gezien heb 2300 baht voor een standaardkamer voor 2 personen met ontbijt.

Prijs ken ik niet want wij hebben een pakket geboekt, maar ik denk dat ik gezien heb 2300 baht voor een standaardkamer voor 2 personen met ontbijt.