ik heb het officieel opgegeven!
Gister alle banken af geweest. De eerste vraag is of je klant van ze bent. Als het antwoord NEE is dan willen ze je vraag al niet eens horen. De 2 banken waar ik wel klant ben moesten het na gaan vragen en bleken het daarna niet te kunnen.
Wat in mijn ogen wil zeggen: We hebben het wel liggen maar we doen het niet.....anders hoef je het ook niet te gaan vragen of het kan/mag, toch?
Hulde aan "Service"!
Ook weer bij een GWK kantoor geweest (andere stad) maar ook die wilde het niet doen. ik mocht mijn dollars verkopen voor Euro's en daarna van die euro's weer dollars kopen en die konden ze dan in ieder gewenst formaat uitbetalen...
Dus ...als het ze geen geld op levert dan doen ze het niet. En ik ga niet €4 per transactie neerleggen.
Zit er dus niets anders op dan in Quito op zoek te gaan naar een plek om te wisselen waarvan ik nu al weet dat dit wel eens heel lastig kan worden.
Vraag me wel eens af of al die techniek en automatisering ons nu werkelijk vooruitgang biedt, Ik word oud want ik verlang naar de goede oude tijd dat ze bij de bank blij waren als je binnen kwam. ( waar vroeger 4 balie's stonden met een rij bankjes is nu 1 balie en noway dat je nog ergens even kan zitten tijdens het half uur wachten)