Bijzonder overnachten

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Dexter
Reisexpert

Re: Bijzonder overnachten

Bericht door Dexter »

Bij een local in bed belanden, dat vind IK dan weer bijzonder overnachten! Alhoewel bijzonder wellicht niet het juiste bijvoeglijk naamwoord is :)
Seeker

Bericht door Seeker »

Dexter schreef:Bij een local in bed belanden, dat vind IK dan weer bijzonder overnachten! Alhoewel bijzonder wellicht niet het juiste bijvoeglijk naamwoord is :)
Wat is daar zo bijzonder aan? Die appartementen zijn van binnen niet veel anders dan een studenten kamer met douche en toilet, en ja ik heb groot deel van reis in Bangkok bij mijn vriendin overnacht, zal je zeggen buiten je schoenen uit doen, ziet het er best westerse uit.
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Seeker schreef:
Dexter schreef:Bij een local in bed belanden, dat vind IK dan weer bijzonder overnachten! Alhoewel bijzonder wellicht niet het juiste bijvoeglijk naamwoord is :)
Wat is daar zo bijzonder aan? Die appartementen zijn van binnen niet veel anders dan een studenten kamer met douche en toilet, en ja ik heb groot deel van reis in Bangkok bij mijn vriendin overnacht, zal je zeggen buiten je schoenen uit doen, ziet het er best westerse uit.
Respect dude ^O^
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Helaas, niet bij locals en ook niet op zulke exotische locaties. Sterker nog: meestal zit ik in vooral heel erg gewone hotels...

Maar uitzonderingen zijn er altijd. In Japan in een minshuku in the middle of nowhere in de buurt van de Sandankyo-kloof bijvoorbeeld. Of een vaag kamertje in een guesthouse gevestigd in een oud herenhuis in Pingyao, China. En is een poepsjiek 5*-hotel in Dubai bijzonder?

Het meest memorabel blijft echter een love-motel in Busan: überkitscherige inrichting met een rond bed, veel teveel spiegels, erg fout meubilair, plastic rozen voor de ramen, ook voor Koreanen toch wel heel erg klein uitgevallen badjassen, hele foute "sfeerverlichting", op tv meer adult- dan gewone kanalen en in de lobby een uitgebreid aanbod aan dvd's in alle genres, maar met de nadruk op natuurfilms. En niet te vergeten een pakje condooms prominent op het nachtkastje, plus diverse kaartjes van mooie schaars geklede dames voor een prettige "massage". Helaas bestond mijn gezelschap die nacht uit een kakkerlak van een centimeter of 5...

Afbeelding
Dali
Vakantieganger

Bericht door Dali »

In Australië hebben we veel gekampeerd. Lekker zomaar ergens de camper neerzetten. Mijn bijzondere overnachtingsplekken in Australië hebben dan ook meer met de omgeving te maken waar we in stonden dan met faciliteiten ;)
Ons uitzicht vanuit het busje
aus2.jpg
aus2.jpg (22.73 KiB) 493 keer bekeken
Dit waren onze buren (foto genomen, zonder te zoemen, terwijl ik nog in mijn bedje zat *O* )
aus1.jpg
aus1.jpg (23.32 KiB) 493 keer bekeken
Dit was onze badkamer
aus3.jpg
aus3.jpg (19.03 KiB) 493 keer bekeken
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Kamperen altijd FTW. Door de bergen wandelen met al je hebben en houwen, jezelf wassen in een rivierstroompje, super ^O^
Plaats reactie