rugzak met rits?
- bolletjeom
- Reisexpert
rugzak met rits?
heeft iemand ervaring met zo'n rugzak waar een lange rits van boven naar beneden op zit?
Zodat je "makkelijk" in je hele tas kan.
is dit zo handig als het er uit ziet? of niet?
Zodat je "makkelijk" in je hele tas kan.
is dit zo handig als het er uit ziet? of niet?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Hi bolletjeom.
Ik heb een backpack van Berghaus en deze kun je zowel boven als beneden openen, maar er zit ook nog een rits in het midden in. Dit is zeer handig!! Er zijn veel backpacks waarbij je alleen van bovenaf erin kunt, maar dat is ontzettend onhandig als je iets wilt hebben dat in het midden of zelfs onderaan zit.
Succes met de aanschaf!
Ik heb een backpack van Berghaus en deze kun je zowel boven als beneden openen, maar er zit ook nog een rits in het midden in. Dit is zeer handig!! Er zijn veel backpacks waarbij je alleen van bovenaf erin kunt, maar dat is ontzettend onhandig als je iets wilt hebben dat in het midden of zelfs onderaan zit.
Succes met de aanschaf!
Ik heb ook een rugzak waar je er in het midden in kunt, en net als mandy vind ik dit echt ontzettend handig.
Je zult altijd zien dat de dingen die je op sommige momenten snel nodig hebt onder in de tas liggen. Bij mij kan ik ook de ritssluiting in het midden als soort van extra zakje gebruiken.
Aanrader dus
Je zult altijd zien dat de dingen die je op sommige momenten snel nodig hebt onder in de tas liggen. Bij mij kan ik ook de ritssluiting in het midden als soort van extra zakje gebruiken.
Aanrader dus

-
aansluitend..
Hoi;
Ik heb de discussie een beetje bekeken over de rugzakken.
Graven is natuurlijk lastig, maar wat als je graaft maar niet vindt wat je wilt vinden.
Maw ikzelf vind het ook belangrijk dat je evt met een slotje je rugzak kunt afsluiten.
Ik weet het; het lijkt niks, maar we zijn wel aan onszelf verplicht onze spullen zo goed mogelijk te beschermen.
Happy travels,
Frank.
Ik heb de discussie een beetje bekeken over de rugzakken.
Graven is natuurlijk lastig, maar wat als je graaft maar niet vindt wat je wilt vinden.
Maw ikzelf vind het ook belangrijk dat je evt met een slotje je rugzak kunt afsluiten.
Ik weet het; het lijkt niks, maar we zijn wel aan onszelf verplicht onze spullen zo goed mogelijk te beschermen.
Happy travels,
Frank.
Hoi;
Voor degenen die naar Nepal wensen te reizen en / of van gedachten wensen te wisselen, graag!
mijn / onze ervaringen deel ik graag.
grt,
Frank.
Voor degenen die naar Nepal wensen te reizen en / of van gedachten wensen te wisselen, graag!
mijn / onze ervaringen deel ik graag.
grt,
Frank.
Heb ook een "travelpack" (= de naam voor zo'n rugzak die aan de zijkant open kan).. Is ontzettend handig omdat je snel en makkelijk bij je spullen kan. Je kan bij mij het rugzak gedeelte ook wegritsen en er dan een riem aanhangen waardoor het een gewone weekendtas wordt. Ook erg handig wanneer je gaat vliegen.
Natuurlijk zijn er ook nadelen anders had iedereen wel een travelpack i.p.v backpack. Als een backpack half vol zit dan zit het nog steeds goed en stevig mijn travelpack gaat bij weinig spullen erin echt schuiven en de spullen ook. Een backpack heeft ook net wat een wat steviger frame voor lang lopen is dat toch iets fijner.
Natuurlijk zijn er ook nadelen anders had iedereen wel een travelpack i.p.v backpack. Als een backpack half vol zit dan zit het nog steeds goed en stevig mijn travelpack gaat bij weinig spullen erin echt schuiven en de spullen ook. Een backpack heeft ook net wat een wat steviger frame voor lang lopen is dat toch iets fijner.