Goedkope kamer aan het strand niet te ver van Bangkok

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Erik
Site Admin

Goedkope kamer aan het strand niet te ver van Bangkok

Bericht door Erik »

Uit de mailbox
Ik zoek een zeer goedkope kamer aan zee niet te ver van Bangkok. Een hutje op het strand? Ik zou er snel naartoe gaan om mijn vriend met wie ik 8 jaar samenwoonde in België en die uitegewezen is te gaan bezoeken. (hij is van Nepal) Liefst een rustige plaats. Kan iemand me die info geven aub?
Vriendelijke groeten
Seeker

Re: Goedkope kamer aan het strand niet te ver van Bangkok

Bericht door Seeker »

Langs de straten lopen, en hotel naar binnen gaan, maar stranden in Thailand zijn soms nogal aantrekkelijk voor de farang en dan vindt je niet zo makkelijk op internet een goedkope en kwalitatieve kamer, of je moet bereid zijn tussen de 20 a 30 euro uit te geven.

In Ratchaburi had ik een hotel kamer voor 250 baht, maar moet wel bij vermelden dat het geen stad is vol met farangs, dus dan is het automatische goedkoper.

Maar mijn Thaise vriendin boekte via volgde site goedkope hotel kamers

http://www.agoda.com/

http://www.agoda.com/asia/thailand/patt ... hotel.html

http://www.agoda.com/asia/thailand/patt ... hotel.html

Je zult zelf moeten kijken welk stad, maar deze is populair, en heeft mooi strand.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Pattaya is niet de plek waar je heen wil gaan. Tenzij je een blanke man bent met een thaise vrouw of op zoek bent naar thaise vrouwen, of mannen..... of jongetjes...
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Nee, Pattaya is inderdaad niet een plek waar je heen wilt!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Seeker

Bericht door Seeker »

Tikva schreef:Pattaya is niet de plek waar je heen wil gaan. Tenzij je een blanke man bent met een thaise vrouw of op zoek bent naar thaise vrouwen, of mannen..... of jongetjes...
Ik wil er zelf ook niet heen, maar het schijnt toch een mooi strand te hebben, en als je maakt dat je niet in stad komt hoef je al dat gedoe met die go go bars niet persee te zien, ik ben bij strand geweest paar uur rijden was het, weet alleen niet welk strand, kijk gewoon eens op marble.
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Tikva schreef:Pattaya is niet de plek waar je heen wil gaan. Tenzij je een blanke man bent met een thaise vrouw of op zoek bent naar thaise vrouwen, of mannen..... of jongetjes...
Hoezeau, ****** negers dan niet met Aziaten?

Laatst weer een pedo veroordeeld in Thailand, walgelijke mannetjes. Vriendin van een vriend van mij was ooit in Thailand en zat in de taxi met wat mensen te wachten richting airport. Zou nog een dikke Duitser instappen, nam nog even tongzoenend afscheid van z'n Thaise jongentje. Walgelijk! Iedereen was perplex en deed niks; als ik dat gezien had zou ik die gast helemaal naar de tyfus meppen.
Seeker

Bericht door Seeker »

Dat doen backpackers op koh pangan ook tongzoenen, terwijl dit absoluut niet mag in Thailand, zal alleen planeet daar niks over geschreven hebben?

Ze mogen wel hun feestje hebben, maar normen en waarden heb je te respecteren.
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Mag het niet, of is het niet moreel geaccepteerd. Das wat anders. Overigens heb ik minder moeite met backpackers die elkaar aflebberen dan volwassenen die zich aan een minderjarige bekoren...
Seeker

Bericht door Seeker »

Daar ben ik je eens, ik walg nog steeds als ik oude mannen zie met zoon jong thaise vrouw, okay aan andere kant begrijp ik wel dat die mannen jaren geteisterd zijn door europese vrouwen, of gescheiden, ofzo, maar ik vindt het wagelijk uit zien, een jonge thaise vrouw met een dikke oude westerling.
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Haha, dikke Westerlingen met jonge -maar volwassen- Thaise vond ik juist FANTASTISCH! Dat is toch het mooie van Thailand.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

MODERATOR hier......
Ondertussen heeft dit helemaal niets meer te maken met de vraag
Ik zoek een zeer goedkope kamer aan zee niet te ver van Bangkok.
zou het weer On Topic kunnen?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Dali
Vakantieganger

Bericht door Dali »

Het eiland Ko Samet is prima te bereiken in 1 dag vanaf Bangkok. Dat lijkt me toch leuker dan een strand als Pataya.
Er is accomodatie zat dus ik zou zo even niet weten welke ik je aan zou moeten bevelen. Gewoon er heen gaan en wat leuks uit zoeken, zou ik zeggen.
yuky

Qreply

Bericht door yuky »

Wij gaan half oktober naar Bangkok.Heb nog geen hotel geboekt.heb liefst 2 dagen Bangkok te verkennen en 2 dagen zon,zee,strand.niet te ver van Bangkok.Heeft iemand wat leuk suggestie?
stevenl
Reisexpert
Contacteer:

Re: Qreply

Bericht door stevenl »

yuky schreef:Wij gaan half oktober naar Bangkok.Heb nog geen hotel geboekt.heb liefst 2 dagen Bangkok te verkennen en 2 dagen zon,zee,strand.niet te ver van Bangkok.Heeft iemand wat leuk suggestie?
Koh Samet of Jomtien. Samet is denk ik leuker maar duurt langer om er te komen.
Plaats reactie