weet iemand een site voor flight deals

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
thedeepblue

weet iemand een site voor flight deals

Bericht door thedeepblue »

wie weet er een site

waar ik per plaats ( vliegveld ) (waar ik dan ben)
goedkope flight deals kan vinden naar elke bestemming

met andere woorden hoe pak ik op elk vliegveld waar ik maar kom een goedkope vlucht naar het volgen de vliegveld

net zo iets als deze site http://www.jet4you.com/FareFinder.aspx
maar dan van alle vliegmaatschapijen (cheap tickets)

ik hoop dat je begrijpen wat ik bedoel
bolletjeom
Reisexpert

Re: weet iemand een site voor flight deals

Bericht door bolletjeom »

wil je het in nederland al uitzoeken?
ik gebruik www.skyscanner.net veel. op die manier bepaal ik vaak waar ik heen ga. Dan kies ik 1 van de drie goedkoopste opties.
attitudetravel geeft een overzicht van alle lowcostairlines per continent.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
zus

Bericht door zus »

Ik heb nu al een aantal keer vliegtickets geboekt en nog geen enkele keer waren ze het goedkoopst als ik via Skyscanner keek. Vaak zijn ze goedkoper als je ze dan rechtstreeks boekt bij de vliegtuigmaatschappij. Mijn tickets naar NYC heb ik nu geboekt via joker.be. (= Connections) Deze keer waren zij de goedkoopste, zelfs goedkoper dan als ik ze rechtstreeks bij Delta Air Lines had gekocht.
Het is een kwestie van geluk.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

je moet ook nooit tickets boeken via die zoekers...het zijn hulpjes om uit te komen bij de maatschappijen die goedkoop zijn
overigens net via www.travelup.co.uk wel een vlucht gevonden die bijna €80 goedkoper was dan direct bij de luchtvaartmaatschappij. Daar ga ik zo eens achter aan bellen 8-)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Paolovic
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door Paolovic »

En als het dan geen hoogseizoen is en de vluchten niet vol zitten, gewoon naar het vliegveld gaan en daar op het laatste moment een ticket kopen. Heb een vlucht gekocht voor 8 uur 's ochtends de avond van te voren online om 23 uur voor 200 US$. Mijn reismaatje lukte het niet meer omdat je zoveel uur van te voren online moet boeken, ze kocht een kaartje voor dezelfde vlucht een uur van te voren op het vliegveld voor 150 US$! Vanaf toen heb ik dat ook steeds gedaan. Zit natuurlijk altijd een risico aan als de vlucht vol zit.
BlindeVink

Bericht door BlindeVink »

Zoals ik al in een ander topic heb gezegd ik gebruik meestal VliegticketsTool.nl omdat je hiermee op verschillende sites kan zoeken. Ook Chase.nl is handig alleen heeft niet zo veel websites om te doorzoeken.
smooth
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door smooth »

Ik gebruik altijd de zoekmachine www.momondo.com

Deze zoekt op meer dan 500 verschillende websites naar de goedkoopste tarieven. De prijzen die worden gegeven kloppen meestal redelijk goed. Eens proberen zou ik zeggen

zo heb ik reeds deze vluchten gevonden en geboekt

juli 2008 Amsterdam - Beijing 325€
april 2009 Brussel - Venezuela 438€
juli 2009 London - Jakarta 425€
dec 2009 Amsterdam - Nairobi 398€
joske
Reiziger

Bericht door joske »

Wij kijken weleens op swoodoo.com. Het is een Duitse vergelijkingssite, die ook budgetvliegmaatschappijen meeneemt. En verder heel veel zoeken en kijken en vergelijken.
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Kijk bij Momondo en Skyscanner ook op de Belgische en Duitse versie. Dit kan voor vluchten vanuit Amsterdam flink schelen
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
jeroenwaaijers

Bericht door jeroenwaaijers »

http://www.Kayak.nl vind ik een goede website, kan je ook gemakkelijk zoeken naar goedkope deals in bredere reisduurcriteria.

http://www.adioso.com is een grappig concept waarbij je zoekt zoals je zou willen. Bijv: '2 weken beijing vanaf Amsterdam in juni of juli'. Werkt goed!

[Verwijderd] is nieuw en ideaal als je bijvoorbeeld goedkoop wil reizen en flexibel bent wanneer je wil gaan. Ze hebben niet alle bestemmingen maar wel erg goedkoop!
Plaats reactie