wandelschoenen ja of neeee

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Ron
Reisexpert
Contacteer:

wandelschoenen ja of neeee

Bericht door Ron »

hey

ben op het moment in australia en heb daar eigenlijk nooit wandelschoen nodig gehad voor me wandelingen, gebruikte daarvoor me werkschoenen aangezien me sneekers geen grip boden op sommige stukken.

maar aangezien ik dus nu me trip naar bali en azie aan het voorbereiden ben is me vraag of ik ze daar wel nodig zou hebben??? ben van plan om daar wel wat afstanden te gaan lopen.

aangezien ze hier in melbourne overal uitverkoop hebben kan ik me wat geld besparen als jullie ze wel echt aanraden.

hoor het wel!!!
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

mag ik concluderen dat je werkschoenen achter blijven?
Opzich hebben wij de wandelschoen niet vaak gebruikt maar ALS we ze nodig hadden waren we blij dat we ze bij ons hadden
En dat was dus vooral als we een jungletrek gingen doen of naar een Natinal Park om diertjes te spotten.

Voor het gewone loop werk droegen wij teva's ( je weet wel, van die sandalen). Charmant zijn ze niet maar ze zijn wel lekker luchtig wat fijn is in Azie en geven je voeten net zoveel support als een goede schoen.
Hoe lelijk ze ook zijn. ik ben een Teva fan geworden.
Voor het gewoon rondsjouwen rond je guesthouse, op het strand, of s'avonds enzo draag je gewone teenslippers die mega goedkoop zijn in Azie ( dus niet kopen in Oz!!)

gr rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

jip de werkschoenen blijven achter die zijn geschiedenis!!!

oke dat wordt dus wandelschoenen aanschaffen aangezien ik er wel aan zit te denken om te gaan jungle trekken of naar een national park te gaan.

hoor meer mensen over de teva's!!! en kan ze dus echt niet zien maar mischien moet ik daar maar eens over gaan nadenken.
in iedergeval ga ik dan eerst maar me wandelschoenen kopen. :)

en flipflops koop ik in oz niet meer, heb een paar en die gaan al 17 maanden mee en maken het in ieder geval nog wel tot azie

thnx voor de info
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Binnenkort verschijnt er ook een artikel over de teva's dus hopelijk kun je daar ook je koopkeuze op baseren.

Ook het artikel over de wandelschoenen kan je wat helpen over welke type schoenen er zijn en waar ze voor geschikt zijn.

Persoonlijk zou ik ook stevige schoenen aanschaffen. Vooral omdat ze goede steunbieden wat sneakers e.d. niet doen. Dat wil niet meteen zeggen dat je aan de bergschoenen moet. Er is vast een middenweg (ook in australie) want hier in Nederland heb ik ook stevige sportieve schoenen gekocht met lekker veel grip in alle situaties.
Sjaak
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Sjaak »

ik zal mijn bergschoenen meenemen.
teva's is sowieso een must!
Groet,

Sjaak
Plaats reactie