Wat zijn de beste en slechtste luchtvaartmaatschappijen?
Wat zijn de beste en slechtste luchtvaartmaatschappijen?
Ik zou graag jullie mening willen weten over luchtvaartmaatschappijen waarmee jullie goede of slechte ervaringen hebben.
Laatst gewijzigd door thomas op 05 jul 2009 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Beste/Slechtste luchtvaartmaatschapij
even mijn mening vermelden:
-slechtste : Jet4you : WC's Niet beschikbaar, geen eten/ drinken aangeboden, niet vriendelijk, sommige reddingsvesten zaten los en schoven weg.
-Beste: Singapore airlines: Luxueus , goede service... en prijs viel best mee!!
-slechtste : Jet4you : WC's Niet beschikbaar, geen eten/ drinken aangeboden, niet vriendelijk, sommige reddingsvesten zaten los en schoven weg.
-Beste: Singapore airlines: Luxueus , goede service... en prijs viel best mee!!
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Beste/Slechtste luchtvaartmaatschappij
aan slechtste doe ik niet echt. als het mega goedkoop is krijg je bijna niets dus moet je dat niet gaan vergelijken met gewone maatschappijen
Singapore Airlines en Emirates zijn mijn favorieten tot nu toe
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Singapore airlines, lekker eten, mooi luxe. Virgin atlantic omdat ze super modern zijn en veel entertainment hebben, tegen elkaar tetris, nieuwe computerspellen etc..
Slecht hmmm ben niet zo weg van delta airlines, wel vaak goedkoop en aantal keer mee gevolgen maar alijd oude bakken van vliegtuigen. Ook dat hele sfeertje kwa stewardesses (die je "dear" en "love"noemen) beetje vreemd.
Slecht hmmm ben niet zo weg van delta airlines, wel vaak goedkoop en aantal keer mee gevolgen maar alijd oude bakken van vliegtuigen. Ook dat hele sfeertje kwa stewardesses (die je "dear" en "love"noemen) beetje vreemd.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik ga ook voor Singapore Airlines en Emirates als beste maatschappijen. Vooral de business class upgrade van die laatste is een aanrader
Slechtste maatschappijen zijn Air Alfa (Turkije) en Flybe (Engeland). Niet omdat er maar heel weinig inclusief is, maar vanwege onvriendelijk (of zelfs onbeschoft) personeel.

Slechtste maatschappijen zijn Air Alfa (Turkije) en Flybe (Engeland). Niet omdat er maar heel weinig inclusief is, maar vanwege onvriendelijk (of zelfs onbeschoft) personeel.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Echt slecht heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, maar verschillen zijn er wel degelijk. Emirates heeft bij mij weliswaar een plusje verdient door de (gratis) upgrade naar Business Class (echt heerlijk), maar bij de overige vluchten vond ik het middelmatigheid troef. De Amerikaanse maatschappijen en KLM idem dito, alleen is het eten dan nog slechter. Wat positiever vond ik FinnAir en China Southern (bij beiden meestal goed eten en bovenal prima service) en Japan Airlines (superieur entertainmentsysteem).
Maar er kan er maar één mijn favoriet zijn, en dat is Korean Air. Het inflight entertainment laat wellicht wat te wensen over, maar meer kritiek kan ik er niet op hebben. Relatief ruime stoelen, zeer attente bediening, maar wat ze echt uniek maakt is het eten, dat ronduit heerlijk was. Het kan dus wel...
Maar er kan er maar één mijn favoriet zijn, en dat is Korean Air. Het inflight entertainment laat wellicht wat te wensen over, maar meer kritiek kan ik er niet op hebben. Relatief ruime stoelen, zeer attente bediening, maar wat ze echt uniek maakt is het eten, dat ronduit heerlijk was. Het kan dus wel...
Mij maakt het allemaal niet zo veel uit. Als ik maar van A naar B geraak.
Maar de kids thuis verheugen zich op alweer een vlucht met Emirates (spelletjes, films, klein verrasingske voor kinderen, ...)
Maar de kids thuis verheugen zich op alweer een vlucht met Emirates (spelletjes, films, klein verrasingske voor kinderen, ...)
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Voor mij persoonlijk de slechste LTU totaal geen beenruimte ik en mijn man hebben 11 uur klem gezeten met weinig bewegingsruimte. Verder vond ik de service ook niet echt super.
Voor mij persoonlijk de beste Eva Air maar dan wel de tussenklasse lekker veel ruimte waardoor ik voor het eerst heb geslapen in een vliegtuig wel 5 uur. We vliegen binnenkort weer met ze weer in de tussenklasse. Ik betaal graag dat beetje extra. Welke ik ook heel goed vind is China Airlines.
gr van Moira
Voor mij persoonlijk de slechste LTU totaal geen beenruimte ik en mijn man hebben 11 uur klem gezeten met weinig bewegingsruimte. Verder vond ik de service ook niet echt super.
Voor mij persoonlijk de beste Eva Air maar dan wel de tussenklasse lekker veel ruimte waardoor ik voor het eerst heb geslapen in een vliegtuig wel 5 uur. We vliegen binnenkort weer met ze weer in de tussenklasse. Ik betaal graag dat beetje extra. Welke ik ook heel goed vind is China Airlines.
gr van Moira
Vrij positief ben ik over Qantas en Cathay, die mij ondermeer van Amsterdam naar Sydney (via Hong Kong) en (terug) van Sydney naar Hong Kong hebben gevlogen. Goed eten, veel Heineken drinken, een eigen (touch)screen met veel films, series, muziek en spellen en relatief gezien veel beenruimte.
Laos Airlines was afzien geblazen, maar dat wist ik van tevoren. Verder heb ik weinig problemen ondervonden. Voor weinig geld krijg je vaak niet al te veel.
Laos Airlines was afzien geblazen, maar dat wist ik van tevoren. Verder heb ik weinig problemen ondervonden. Voor weinig geld krijg je vaak niet al te veel.
- bolletjeom
- Reisexpert
LTU is erg goedkoop en daarom vlieg ik ermee maar ik moet zeggen dat ik het wel jammer vond dat er op een vlucht naar Bangkok 1 film vertoond werd op een minischermpje ver weg en dat die ook nog eens over voetbal ging.
Flybe net mee gevlogen en ik moet morgen weer. Je betaald niets dus je krijgt niets. Het personeel heb ik dan eigenlijk ook niet gezien/gesproken. Zal morgen eens opletten of ze onbeschoft zijn.
Quantas en Virgin waren prima trouwens. Continental had ik een probleem met het ontbijt. Ik had mega trek want ik was al 4 uur wakker en op de luchthaven was niet eens een snoepmachine...kreeg ik een doosje rozijnen als ontbijt
Flybe net mee gevlogen en ik moet morgen weer. Je betaald niets dus je krijgt niets. Het personeel heb ik dan eigenlijk ook niet gezien/gesproken. Zal morgen eens opletten of ze onbeschoft zijn.
Quantas en Virgin waren prima trouwens. Continental had ik een probleem met het ontbijt. Ik had mega trek want ik was al 4 uur wakker en op de luchthaven was niet eens een snoepmachine...kreeg ik een doosje rozijnen als ontbijt

Vind ik ook. En laat grote/dikke mensen een ophouden met zeiken dat het zo krap is. Dat weet je als je zoiets megacheapie doet......en die dikkerds zijn juist zelf heel irritant, omdat ze hun vetkwabben vaak over de leuning laten hangen. Ik trek dat persoonlijk niet, en beledig indien nodigbolletjeom schreef:aan slechtste doe ik niet echt. als het mega goedkoop is krijg je bijna niets dus moet je dat niet gaan vergelijken met gewone maatschappijen

Heel goed: ja, idd Singapore Airlines. Maar hangt soms ook gewoon een beetje af van welk toestel je krijgt hoor. Ik heb een keer Northwest gevlogen, en zat toevallig een een heel nieuw, ruim toestel. Is Northwest dan zo goed? Nee, ze hebben ook gewoon oude bakken.
EVA air vond ik wel een goede. verder blijft het natuurlijk maar een vliegtuig dus hoe goed kan het zijn haha.
echt een slechtste heb ik idd niet. Als je goedkoop vliegt dan kan je ook goedkope vliegtuigen verwachten.
Moet wel zeggen dat ik KLM prijs/kwaliteit technisch niet zo heel veel vind voorstellen. En verder moet het me gewoon brengen naar waar ik heen wil. (lang) vliegen blijft gewoon kut
echt een slechtste heb ik idd niet. Als je goedkoop vliegt dan kan je ook goedkope vliegtuigen verwachten.
Moet wel zeggen dat ik KLM prijs/kwaliteit technisch niet zo heel veel vind voorstellen. En verder moet het me gewoon brengen naar waar ik heen wil. (lang) vliegen blijft gewoon kut

Bij Ethiad airways vinden ze het normaal om om half 3 snachts het avondeten op te dienen, mijn vriendin en ik hadden echt zoiets van 'wat gebeurd er nou' hahaha
- bolletjeom
- Reisexpert
kom er net achter dat ik helemaal niet flybe vlieg hahaha. Ik vlieg BMIbaby
Geen idee hoe dat verkeerd in mijn hoofd terecht is gekomen

Geen idee hoe dat verkeerd in mijn hoofd terecht is gekomen
Qantas vond ik een prettige maatschappij. Eigen schermpje met video on demand. Het eten was okay en het personeel vriendelijk. Singapore ook goede ervaringen mee.
OnurAir was erg slecht. Wc niet beschikbaar en de geur die er vanaf kwam, was niet te harden. Geen idee trouwens of die maatschappij nog bestaat...
OnurAir was erg slecht. Wc niet beschikbaar en de geur die er vanaf kwam, was niet te harden. Geen idee trouwens of die maatschappij nog bestaat...