1ste x Zuid-Amerika
-
1ste x Zuid-Amerika
Beste reizigers,
Wie heeft er ervaring met reizen door Zuid-Amerika,
waar je kan werken en welke landen je kan werken?
Graag hoor ik van je/jullie.
Groeten Jasper
Wie heeft er ervaring met reizen door Zuid-Amerika,
waar je kan werken en welke landen je kan werken?
Graag hoor ik van je/jullie.
Groeten Jasper
Re: 1ste x Zuid-Amerika
Ik. Je kunt in alle landen werken (wat is dit g******* voor een vraag!?).
Wat bedoel je met werken?? legaal kan je overal nauwelijks werk krijgen als backpacker. Het is geen australie of new-zeeland. Je moet gewoon je eigen geld meenemen niet ter plekke verdienen.
Mischien kan je in een hostel of bar werken tegen kost en inwoning ofzo.. reken er niet op.
Mischien kan je in een hostel of bar werken tegen kost en inwoning ofzo.. reken er niet op.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
El nino zegt dat je overal kunt werken maar niet legaal. daarnaast valt het niet mee om een illegaal baantje te vinden. Je beste kansen liggen nog bij hostels en dan met name die door europeanen gerund worden. Sommige tourburootjes willen ook nog wel eens werken met reizigers maar die moeten dan wel de juiste visa hebben en een aantal maanden de tijd en dan nog is het illegaal. Je moet connecties hebben om aan dit soort baantjes te komen.
Wanneer je moet leven van het geld dat je daar verdient dan heb je een probleem.
Ik verdiende $30 per dag en was $10 kwijt aan overnachten en zeker $15 aan eten en drinken op een dag.
Wanneer je moet leven van het geld dat je daar verdient dan heb je een probleem.
Ik verdiende $30 per dag en was $10 kwijt aan overnachten en zeker $15 aan eten en drinken op een dag.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika