Goedkope vliegtickets naar Auckland Nieuw Zeeland
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
Goedkope vliegtickets naar Auckland Nieuw Zeeland
hey,
is er iemand die mij kan vertellen of je voor minder dan 1027 euro retour kan vliegen van amsterdam naar auckland (nieuw zeeland)??? dat is het goedkoopste wat ik op het moment kan vinden. met korean air via worldtickercentre.
vliegdatums zijn 18 nov heen 3 of 10 feb terug waar ik op heb gezocht.
en iemand misschien ervaring met deze maatschappij??
is er iemand die mij kan vertellen of je voor minder dan 1027 euro retour kan vliegen van amsterdam naar auckland (nieuw zeeland)??? dat is het goedkoopste wat ik op het moment kan vinden. met korean air via worldtickercentre.
vliegdatums zijn 18 nov heen 3 of 10 feb terug waar ik op heb gezocht.
en iemand misschien ervaring met deze maatschappij??
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: vliegticket
klinkt niet als een slecht ticket. als je tijd hebt zou je ook nog kunnen kijken of je niet een goedkoop Australië ticket kunt krijgen en daar een los retourtje N-Z aan plakken. soms is dat nog goedkoper
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Probeer singapore airlines eens, daar hebben wij een enkeltje voor ongeveer 440 geboekt!
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
heb nu een aanbod van € 1079 incl jaarticket amsterdam auckland.
weet er iemand nog wat goedkoper???
weet er iemand nog wat goedkoper???
Dit is toch best een nette prijs?
-
- Reiziger
that sounds cheap to me!
1079 EUR
Wou dat ik zo'n goedkoop jaarretour had!
oo en Korean Air is best prima
Had niet en eigen tv van A'dam naar Seoul, maar daarna wel. Maar was toch te moe / lamlendig om me er iets van aan te trekken. Goed eten!
1079 EUR

Wou dat ik zo'n goedkoop jaarretour had!
oo en Korean Air is best prima

Home is where the heart is, away is where the soul sings!
Enige wat ik kan zeggen is, mijd Heathrow (LHR) op je reis naar Auckland. Mn broertje vertrok zaterdag voor een jaar naar Auckland (hij betaalde veeeel meer dan wat jij nu zegt trouwens) Eerst was British Airways te laat met zn vlucht AMS-LHR, en daarna bleef zn bagage staan op LHR. Lekker handig dus, en BA is gewoon een pauper maatschappij, Korean Air is lid van SkyTeam dus kan je KLM/Air France en NWA kwaliteit verwachten, wat prima is. Succes!
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
ticket is vandaag geboekt, na dat ze me belden, de gene die mij hielp had niet zo veel verstand van visums kwam ik achter na al wat mailen en was dus blij dat ze me vandaag belden, had natuurlijk ook nog wat speciale eisen.
nu heb ik de ticket zo als ik het wil hebben. en ja voor 1076 eurotjes jaarticket. yes yes.
vlieg met klm en air new zealand
nu heb ik de ticket zo als ik het wil hebben. en ja voor 1076 eurotjes jaarticket. yes yes.

vlieg met klm en air new zealand
Re: Vliegticket naar Nieuw Zeeland
Dat is niet duur voor een ticket hoor je vliegt natuurlijk wel naar de andere kant van de wereld en ik neem aan dat je ook wel een leuke tussenstop wilt doen?
Wat ik gedaan heb voor mijn vertrek in februari naar Nieuw-Zeeland is via Stagehuis een ticket geboekt. Dat zijn namelijk flexibele tickets wat het reizen wel zo makkelijk maakt
Misschien heb je daar iets aan
Groet
Boris
Wat ik gedaan heb voor mijn vertrek in februari naar Nieuw-Zeeland is via Stagehuis een ticket geboekt. Dat zijn namelijk flexibele tickets wat het reizen wel zo makkelijk maakt
Misschien heb je daar iets aan
Groet
Boris
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ik heb zelf ook heel goedkoop een vliegticket geboekt van Sydney naar Auckland en weer terug. Ik heb hier per persoon 200 euro voor betaald per persoon dat was toch echt wel een koopje. Ik vlieg met de Emirates nieuwe Airbus 380 helemaal zin in. Ik hou niet van vliegen maar met die nieuwe airbus vliegen lijkt me toch wel heel gaaf.
gr van Moira
Ik heb zelf ook heel goedkoop een vliegticket geboekt van Sydney naar Auckland en weer terug. Ik heb hier per persoon 200 euro voor betaald per persoon dat was toch echt wel een koopje. Ik vlieg met de Emirates nieuwe Airbus 380 helemaal zin in. Ik hou niet van vliegen maar met die nieuwe airbus vliegen lijkt me toch wel heel gaaf.
gr van Moira
-
Probeer vliegwinkel.nl eens? Die hebben ook altijd goede aanbiedingen.
Wij kiezen altijd voor een combinatie met KLM/NZ air of KLM/Malaysia Airways.
Wij kiezen altijd voor een combinatie met KLM/NZ air of KLM/Malaysia Airways.
Nieuw Zealand info en Film Locaties : http://www.loyaltoxena.com
Goedkope vliegtickets naar Auckland Nieuw-Zeeland
Dag allemaal!
Wij zijn inmiddels aan onze reis begonnen door Zuidoost Azië en hierna zullen we doorreizen naar Nieuw-Zeeland, nou zijn we op zoek naar goedkope tickets naar Auckland. In principe het liefste vanaf Jakarta en rond 15 juli... Heeft er iemand nog goede tips voor goedkope tickets? of waar we eventueel een stopover kunnen doen en vandaar door reizen naar Nieuw-Zeeland ?? Alle tips zijn welkom, ook tips over het land zelf! Alvast bedankt , Tom en Amanda
Wij zijn inmiddels aan onze reis begonnen door Zuidoost Azië en hierna zullen we doorreizen naar Nieuw-Zeeland, nou zijn we op zoek naar goedkope tickets naar Auckland. In principe het liefste vanaf Jakarta en rond 15 juli... Heeft er iemand nog goede tips voor goedkope tickets? of waar we eventueel een stopover kunnen doen en vandaar door reizen naar Nieuw-Zeeland ?? Alle tips zijn welkom, ook tips over het land zelf! Alvast bedankt , Tom en Amanda

- Kims
- Reisexpert
Re: goedkope tickets Auckland
Hi,
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je al rondgekeken op sites zoals Skyscanner of andere zoeksites? Die geven vaak goede vergelijkingen. In ieder geval geldt, hoe eerder je boekt hoe goedkoper omdat het dan onder andere vakantie is in (Noord-) Australie en natuurlijk Europa.
Succes!
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je al rondgekeken op sites zoals Skyscanner of andere zoeksites? Die geven vaak goede vergelijkingen. In ieder geval geldt, hoe eerder je boekt hoe goedkoper omdat het dan onder andere vakantie is in (Noord-) Australie en natuurlijk Europa.
Succes!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Re: goedkope tickets Auckland
Misschien handig om te zoeken op maatschappijen die vanuit Europa een tussenstop maken in Jakarta en dan weer doorvliegen naar Australië of Nieuw Zeeland. Dan kun je misschien goedkoper instappen.
Voor standaard verbindingen tussen Jakarta en Auckland ben je rond de €350,- kwijt. Maatschappijen die tussen de steden vliegen zijn China Southern, Air New Zeeland, Quantas, Malasia Airways, Singapore Airlines.
Vliegen vanaf Bali is in ieder geval duurder.
Voor standaard verbindingen tussen Jakarta en Auckland ben je rond de €350,- kwijt. Maatschappijen die tussen de steden vliegen zijn China Southern, Air New Zeeland, Quantas, Malasia Airways, Singapore Airlines.
Vliegen vanaf Bali is in ieder geval duurder.
Enkele vlucht Auckland - Amsterdam/Brussel/Parijs
Dag iedereen 
Na meer dan een jaar Down Under - Australië en dan NZ - is het tijd om mijn return ticket eens vast te leggen. Ik had gewoon een one-way ticket en dat bleek achteraf de beste keuze geweest te zijn.
Ik vroeg me af of iemand mij wat kan helpen met een mooie deal te vinden. Mijn terugkeerdatum staat open: ergens de eerste twee weken van februari, en de luchthaven waarop ik terug kom, maakt ook niet veel uit. Ikzelf ben van Brugge, België maar ben vertrokken uit Amsterdam..maar Parijs, London of Duitsland is allemaal even ver voor mij (Brussel zou ideaal zijn maar goed, waar ik kan sparen, spaar ik!)
Mocht iemand toevallig een deal zien of zo weten hoe een goede deal te vinden, het zou super zijn om dit te horen. Ik heb al veel rondgekeken op kayak en vond tot nu toe de goedkoopste vlucht voor 1095NZD dus een kleine 700 euro. Maar ik denk dat ik lager zou moeten kunnen... Ik denk ook dat ik best nog een maandje wacht...iemand tips of iemand onlangs een goede deal gevonden?
Thank you very much
Liza

Na meer dan een jaar Down Under - Australië en dan NZ - is het tijd om mijn return ticket eens vast te leggen. Ik had gewoon een one-way ticket en dat bleek achteraf de beste keuze geweest te zijn.
Ik vroeg me af of iemand mij wat kan helpen met een mooie deal te vinden. Mijn terugkeerdatum staat open: ergens de eerste twee weken van februari, en de luchthaven waarop ik terug kom, maakt ook niet veel uit. Ikzelf ben van Brugge, België maar ben vertrokken uit Amsterdam..maar Parijs, London of Duitsland is allemaal even ver voor mij (Brussel zou ideaal zijn maar goed, waar ik kan sparen, spaar ik!)
Mocht iemand toevallig een deal zien of zo weten hoe een goede deal te vinden, het zou super zijn om dit te horen. Ik heb al veel rondgekeken op kayak en vond tot nu toe de goedkoopste vlucht voor 1095NZD dus een kleine 700 euro. Maar ik denk dat ik lager zou moeten kunnen... Ik denk ook dat ik best nog een maandje wacht...iemand tips of iemand onlangs een goede deal gevonden?
Thank you very much
Liza