Multiple entry exit visa Mongolië

Stel hier je vragen over Rusland, Mongolië en China of misschien wil je meer weten over de beroemde treinroute? Maar ook ook andere landen zoals Tibet, Hongkong, Macau en Taiwan komen hier aan bod.
Plaats reactie
bouz

Multiple entry exit visa Mongolië

Bericht door bouz »

Hallo,

Ik bevind mij op dit moment in Mongolie en heb mijn toeristenvisa laten verlengen met 1 maand, deze loopt af eind juli. Dan vertrek ik ook weer naar Nl.
Nu heb ik het volgende probleem; ik vertrek volgende week voor een paar dagen naar Beijing. Nu ging ik er gewoon vanuit weer terug te kunnen met mijn MOngoolse touristenvisa. Maar zoals ik hier las, loopt je visum af zodra je het land verlaat.

Is het mogelijk om in Mongolie je gewone visum uit te breiden met een multiple entry exit visa?
Zo ja, hoe? Heeft iemand nog andere tips?

gr,
bolletjeom
Reisexpert

Re: multiple entry exit visa

Bericht door bolletjeom »

ik zou het niet weten maar je hebt wel gelijk als je concludeert dat je op dit visum niet opnieuw het land in komt.
Mijn magische Lonely Planet geeft het adres van The Ministry of External Relations op Peace avenue voor de plek om je visa te laten verlengen. lijkt me ook een goede plek om te vragen naar een multy entry
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie