Met de nachttrein van Singapore naar Kuala Lumpur

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
Erik
Site Admin

Met de nachttrein van Singapore naar Kuala Lumpur

Bericht door Erik »

Uit de mailbox
Op 9 augustus vliegen wij met 5 personen naar Singapore. In de nacht van 11 op 12 augustus willen wij met de nachttrein naar Kuala Lumpur. Het gaat om een luxe treinaccomodatie, een cabine met bedden en sanitair. Kan ik dit vooraf regelen? Ook zou ik graag een hotel boeken in de nabijheid van het treinstation als we aankomen op 10 augustus. Heeft u tips?
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Met de nachttrein van Singapore naar Kuala Lumpur

Bericht door Moira »

Hallo,

Misschien heb je aan deze website wat http://www.seat61.com/Malaysia.htm
Ik denk dat het waarschijnlijk goedkoper zal zijn om te vliegen. Je kunt met www.airasia.com of www.jetstar.com zeer goedkoop vliegen van Singapore naar Maleisie.
Hotels zou ik niet weten in de buurt van het treinstation dit omdat wij altijd vliegen.
Wat trouwens ook heel goedkoop is met de bus van Singapore de grens over naar Maleisie en dan wel Johor Bahru en dan een vlucht van Joho Bahru naar Kuala lumpur nemen met Airasia dat scheelt nog meer geld.

gr van Moira
bolletjeom
Reisexpert

Re: Met de nachttrein van Singapore naar Kuala Lumpur

Bericht door bolletjeom »

De buurt van het station in Bangkok is in mijn ogen niet het boeiendste deel van Bangkok. Met een Taxi of Tuktuk ben je voor een paar Euro zo in een leuker deel. Ik zou dus meer kijken naar de locatie van een leuk hotel dan naar de nabijheid van het treinstation.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie