ManPower

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Plaats reactie
Marije Wierda

ManPower

Bericht door Marije Wierda »

........................
Laatst gewijzigd door Marije Wierda op 21 aug 2009 16:52, 2 keer totaal gewijzigd.
tijn1980

Bericht door tijn1980 »

zeker bij een callcenter, mij niet gezien Afbeelding
Marije Wierda

Ja, klopt, inderdaad in een call center.

Maar dit call center is zo groot dat er meerdere teams zijn. Niet ieder team is alleen met telefoonwerk bezig.

Kijk maar eens op de log van een meisje dat daar 4 december is begonnen: www.fuzzytravel.com/canadutchy. Zij schrijft onder andere over het werk wat ze daar doet - zij zit in een team dat niet alleen telefoonwerk doet en ze heeft het erg naar haar zin!

Het ene call center is het andere niet!

Groet, Marije
canadutchy

Bericht door canadutchy »

Heeee Canadutchy hier...(aka Angela)

Marije heeft helemaal gelijk, er zijn tig baantjes hier waar je uit kunt kiezen! Aanvankelijk worden de meesten voor ITS of Service Centre aangenomen ( raad ik niet aan!!) waarbij je een hoog aantal calls krijgt en de hele dag doorverbinden moet. Snoooooozzze....Ik was een van de gelukkigen en werd meteen in een ander team gezet, Partnerworld. Hier leer ik ontzettend veel maar het is helemaal niet druk, dus je hebt alle tijd voor jezelf. Lekker surfen op het net. Zo zijn er een aantal teams hier die zeer relaxed zijn. Voor mensen die meer inside info willen, mail me gerust! Doe het niet perse voor de uitdagende baan, maar voor de schotse ervaring! En IBM staat natuurlijk geweldig op je CV, no doubt. Het opent deuren voor je!

Groeten vanuit Greenock!

Ennuh Marije, had toch wel een berichtje van je verwacht op mn website hoor ;)
Marije Wierda

Angela,

Bedankt voor je reactie! Ik ben met je eens dat je echt voor je eigen ervaring naar Schotland moet gaan. Terecht zeg je dat je IBM op je CV niet misstaat. En voor iemand die ervaring op wil doen op het gebied van klantenservice zit je zeker goed voor je persoonlijke ontwikkeling.

Ga je voor je carrià¨re, dan moet je echt kijken naar eventuele doorgroeimogelijkheden bij IBM. Uiteraard afhankelijk van je eigen prestaties en de mogelijkheden op dat moment. En uiteraard is Schotland een schitterend land!

En je hebt gelijk, ik had wel even een berichtje kunnen plaatsen. Ik heb wel zo af en toe je site gechecked, hartstikke leuk. Ook van Arjan lees ik zo af en toe zijn verhaal op Hyves en ik ben heel blij dat het jullie goed bevalt.

Succes verder en ik hoor graag wat je plannen zijn! Groet, Marije
Laatst gewijzigd door Marije Wierda op 15 jun 2009 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
manpower

Re: Werken in Schotland!

Bericht door manpower »

^O^ Klinkt goed!
Marije Wierda schreef:Hoi!

Lijkt het je wat, werken in Schotland? Ik bied je de mogelijkheid om bij een grote organisatie in een internationale omgeving te werken.

Word je aangenomen, dan begeleiden wij (Manpower) je tot je helemaal gesetteld bent. Daarna krijg je uitgebreide training en begeleiding ´on the job´.

Heb jij zin in een uitdaging en lijkt het je wat om minimaal een jaar in Schotland te wonen en te werken?

Groet, Marije
Plaats reactie