De ergerenis van Hostelworld.com en Hostel.com
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: De ergerenis van Hostelworld.com en Hostel.com
Dat is me bekend (en ik kan me voorstellen dat je er dan ook liever geen groep bij wil hebben), maar gezien zijn totale gebrek aan ervaring met het organiseren van zo'n reis lijkt het me toch een te overwegen optie. En die vriendin als privé-gids is welliswaar handig voor het overbruggen van de cultuurverschillen en taalbarrière, maar hoeveel ervaring met reizen heeft zij? Sommige mensen zit dat misschien in het bloed, anderen (waaronder ook ikzelf) moeten eerst even op weg geholpen worden.
Als er toch al zo veel gemoddereerd wordt in deze topic, kan topic-titel dan ook niet even aangepast worden?
'Seekers persoonlijke malaise/frustratie'.
Heb behalve Seeker namelijk nog niemand horen (/zien) klagen over hostelworld.com of hostel.com.
'Seekers persoonlijke malaise/frustratie'.
Heb behalve Seeker namelijk nog niemand horen (/zien) klagen over hostelworld.com of hostel.com.
Ja, Seeker heeft al op internet geseeked. Dus hoeft wat dat betreft niet meer verder te seekenbolletjeom schreef:@wizzard Seeker gaat zijn vriendin opzoeken in Thailand. dus heeft ie eigenlijk al een prive gids

Mijn members naam komt trouwens van The Legend Of The Seeker, ik heb inderdaad al vanalles opgezocht, me een reisgids gekocht en goeie trolley tas, en goh zonder dat ie vol, weegt ie nu al 9 kg ofzo.ErikB schreef:Ja, Seeker heeft al op internet geseeked. Dus hoeft wat dat betreft niet meer verder te seekenbolletjeom schreef:@wizzard Seeker gaat zijn vriendin opzoeken in Thailand. dus heeft ie eigenlijk al een prive gids
Wat een gezeur zeg! Wat is er nou mis met deze sites
.

Hallo seeker,
Was benieuwd hoe je reis is verlopen, bevielen de vantevoren geboekte hostels of had je achteraf toch ter plekke willen boeken? En was je budget een beetje toereikend?
Was benieuwd hoe je reis is verlopen, bevielen de vantevoren geboekte hostels of had je achteraf toch ter plekke willen boeken? En was je budget een beetje toereikend?
de hostels waren niet denderend, maar in geen enkel geval zou ik mijn tijd willen verdoenm aan zoeken van een slaapplek als ik op reis ben.
HAHA wat een vermaak in dit topic
... Vooral de eerste 3 pagina's...
Sorry dat ik hem bump, maar dit is toch te grappig voor woorden
... Seeker, je bent een held...
En Jenny. bolletjeom en alle anderen. Respect
...

Sorry dat ik hem bump, maar dit is toch te grappig voor woorden

En Jenny. bolletjeom en alle anderen. Respect

Seeker is destijds van deze site afgetrapt. Als enige in de geschiedenis. Gek he
.

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Eigenlijk toch wel jammer, hij zorgde wel voor entertainment...
Voor jullie ja 

Ach, was toch lachen dat eindelijk weer eens wat te moderaten viel. Wel jammer dat je die opmerkingen over [verwijderd]Erik schreef:Voor jullie ja

Laatst gewijzigd door Erik op 27 jun 2011 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hier kan die opmerking dan ook niet :)
Reden: Hier kan die opmerking dan ook niet :)