afrika overland tours

Plaats hier je overige vragen over Afrika die je bij de andere sub-forums niet kwijt kunt. (Bijvoorbeeld: Lesotho, Swaziland, Mozambique, Zimbabwe, Botswana, Namibië)
Plaats reactie
bolletjeom
Reisexpert

afrika overland tours

Bericht door bolletjeom »

Hallo allemaal

Het Wereldreis DEEL 2 plan bestaat niet meer. Jeroen blijft liever werken :roll: :shock:
ja, echt waar!!!

Maar ikke niet dus ga ik wel lekker reizen.
Nu dacht ik over een "overland tour" in Africa. Het liefts een beetje cheappy en een internationale groep.
Zijn er mensen ( die weer mensen kennen) die een bepaalde organisatie kunnen aanbevelen of juist niet?
Mijn voorkeur gaat uit naar een goede locale organisatie.

groetjes Rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Marijn
Wereldreiziger

Bericht door Marijn »

Hij blijft liever werken!? Die is gek! :lol:
Maar goed dat je zelf wel gewoon gaat reizen. Waarom niet naar Zuid Amerika zoals je van plan was?
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

zuid-amerika is niet compleet van de baan en mijn vriend heeft nog wel reislust alleen niet voor een vol jaar. Dus gaan we de komende jaren proberen een serie van redelijk lange vakanties die kant op te maken.
Eind dit jaar gaan we samen van LA naar Mexico en misschien een hoekje Belize meepakken.

Vandaar dat ik niet de hele route in mijn eentje ga doen. Heeft ook te maken met de "vrouw alleen/veiligheid" problematiek waardoor ik niet sta te trappelen.
Ook hoef ik mijn budget nu niet te delen dus heb kan ik ook iets duurdere bestemmingen uitzoeken waar jeroen sowieso niet veel belangstelling voor heeft. ik wil wel graag naar Suriname, eventueel vrijwilligerswerk doen. of naar Bolivia of Equador of Costa Rica....of, of, of, of
En dus een overland trip in Afrika, misschien een korte groepsreis naar Jordanie en Syrie, nog een tijdje backpacken in Azie, Laos en Borneo heb ik nog op mijn verlanglijst staan...etc etc etc.

wat een luxe probleem he? maar het is wel even een teleurstelling dat ik het niet met hem kan delen maar gelukkig kan ik mezelf ook goed alleen vermaken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Marijn
Wereldreiziger

Bericht door Marijn »

Ja leuke bestemmingen genoeg!
Ik kan je helaas niet helpen met een tour door Afrika, maar het lijkt me een heel indrukwekkend continent. Voorlopig moet ik het nog even met de webcam doen... :wink:
Plaats reactie