Over een maand ga ik naar Z-Afrika en Mozambique, eindelijk de knoop doorgehakt! Jippie!!!!!!

Voor de rest van het jaar heb ik nog geen plannen, eerst maar een nieuw werk zoeken...
Wss 19-24 juni. Ik ga echter niet naar Leeds maar naar het zuiden, en niet met de vlieger maar met de auto.bolletjeom schreef: Wanneer ben je precies in engeland (pb maar) want ik ben ook naar vluchten aan het kijken voor eind juni/ begin juli
ipv Kroatië gaan we naar Albanië op 20 juni, een stuk anvontuurlijker, hopen we!Tenrec schreef:De volgende bestemming, na 17 dagen Marokko van 27 maart tot 12 april is 3weken Kroatië op 21 juni.
http://www.ngc.tv/programmes/don't-tell-my-motherIn de nieuwe vijfdelige serie gaat de Franse journalist Diego Bunuel op een gevaarlijk avontuur. Hij bezoekt een aantal van 's werelds meest ontoegankelijke landen, zoals Venezuela, Pakistan, Iran en Irak. Elke keer als hij een gevaarlijk land bezoekt zegt hij tegen zijn producenten op het hoofdkantoor in Parijs, "Don't tell my mother, it makes her really nervous". Ga mee op reis en ontmoet de mensen die in landen wonen waar armoede en burgeroorlogen het dagelijks leven overheersen.
Hi, ja we zijn weer een tijdje terug maar ik heb nog niets geschreven. Ben niet zo een schrijver achteraf, eigenlijk.bolletjeom schreef:@tenrec, HA!!! je bent terug!!!![]()
Valt er ergens te lezen hoe je het in Marokko hebt gehad???
Gister het programma van BNN gezien? Patrick bezoekt "rampgebieden"
Die waren in Albanië. Zag er leuk uit en erg boeiend. als je het programma gemist hebt moet je het even online gaan bekijken. informatief! met name over de cultuur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten