keuze vliegmaatschappij
keuze vliegmaatschappij
Ik wil in december naar Thailand, en twijfel een beetje over welke maatschappij te vliegen. Ik ben vrij lang, dus beenruimte is belangrijk voor me. Mijn selectie is nu:
- Finair, is meestal het goedkoopste vanaf Amsterdam
- China Airlines, de goedkoopste non-stop vlucht.
- Emirates, de goedkoopste vanaf Dusseldorf
- British Airways, niet de goedkoopste, maar vrienden hebben er zeer goede ervaringen mee.
Iemand hier nog ervaringen, of andere goede opties?
- Finair, is meestal het goedkoopste vanaf Amsterdam
- China Airlines, de goedkoopste non-stop vlucht.
- Emirates, de goedkoopste vanaf Dusseldorf
- British Airways, niet de goedkoopste, maar vrienden hebben er zeer goede ervaringen mee.
Iemand hier nog ervaringen, of andere goede opties?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: keuze vliegmaatschappij
is emirates goedkoper dan airberlin/LTU vanaf dusseldorf ??? dat zou ook voor het eerst zijn!
Ik heb 1 keer gevlogen met emirates en was er erg tevreden over. Ik heb geen beenruimte wensen maar volgens mij was dat prima in orde. laatst vloog ik met singapore airlines en daar had ik een zee van ruimte.
Ik heb 1 keer gevlogen met emirates en was er erg tevreden over. Ik heb geen beenruimte wensen maar volgens mij was dat prima in orde. laatst vloog ik met singapore airlines en daar had ik een zee van ruimte.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
yep, net nog even gekeken, en kom met emirates op 649 en air berlin op 737
o ja, Finair mag ook bij het lijstje, die komt net voorbij voor maar 487!
o ja, Finair mag ook bij het lijstje, die komt net voorbij voor maar 487!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
henk jan, ik heb het vermoeden dat de prijzen nog wel weer wat omlaag gaan want 600 a 700 helemaal vanaf dusseldorf is vrij duur voor bangkok.. heb geregeld vluchten van 400 a 500 zien voorbij komen de laatste maanden.. en emirates hebben geregeld leuke aanbiedingen de laatste tijd!
-
- Reiziger
Emirates hebben recent nog aanbiedingen voor 380 euro inclusief naar bkk vanuit dusseldorf. Ik zou gewoon wachten met tickets boeken. 400 - 500 is zeker reeel voor de tijd die jij wilt vliegen.
Kies voor Emirates en probeer dan hun a380 uit die ze tegenwoordig op hun bkk vluchten hebben staan.
Kies voor Emirates en probeer dan hun a380 uit die ze tegenwoordig op hun bkk vluchten hebben staan.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Even over je beenruimte ik ben 1.82 en mijn man 1.86 en wij houden van beenruimte. Dit is altijd een grote eis van ons wat wel eens lastig is.
Wij hebben 10 uur met LTU gevlogen en mijn man zijn benen stonden na 10 uur letterlijk in de stoel voor hem dus mijn advies niet doen.
China Airlines ook ervaring mee beenruimte zat en zeer comfortabel dit allemaal economy clas.
Wij vliegen nu graag met Eva Air en dan de tussenklasse die heeft onwijs veel beenruimte en zeer comfortabel.
De rest wat je opnoemt heb ik geen ervaring mee.
gr van Moira
Even over je beenruimte ik ben 1.82 en mijn man 1.86 en wij houden van beenruimte. Dit is altijd een grote eis van ons wat wel eens lastig is.
Wij hebben 10 uur met LTU gevlogen en mijn man zijn benen stonden na 10 uur letterlijk in de stoel voor hem dus mijn advies niet doen.
China Airlines ook ervaring mee beenruimte zat en zeer comfortabel dit allemaal economy clas.
Wij vliegen nu graag met Eva Air en dan de tussenklasse die heeft onwijs veel beenruimte en zeer comfortabel.
De rest wat je opnoemt heb ik geen ervaring mee.
gr van Moira