Hemelvaart plannen?
Hemelvaart plannen?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Re: Hemelvaart plannen?
Werken 

- bolletjeom
- Reisexpert
ik lig al 3 dagen met koorts op de bank. Een stomme verkoudheid die zich uitslooft met heeeel veel gepruttel en keel en oorpijn. Ben het helemaal zat!
ik hoop dat ik donderdag van de koorts af ben. Dan komt een vriendin namelijk langs en gaan we naar Proef Amersfoort. lekker allemaal kleine hapjes proberen (voor veel te veel geld), oude bekenden tegenkomen, muziekje luisteren en op terrasjes zitten. hopelijk werkt het weer mee.
http://www.proefamersfoort.nl/
ik hoop dat ik donderdag van de koorts af ben. Dan komt een vriendin namelijk langs en gaan we naar Proef Amersfoort. lekker allemaal kleine hapjes proberen (voor veel te veel geld), oude bekenden tegenkomen, muziekje luisteren en op terrasjes zitten. hopelijk werkt het weer mee.
http://www.proefamersfoort.nl/
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Donderdag dagje duiken in Zeeland.
Vrijdag dagje zeilen bij Alsmeer.
Zaterdag naar Kroatie.
Vrijdag dagje zeilen bij Alsmeer.
Zaterdag naar Kroatie.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Woensdag avond gratis festival in Antwerpen ten voordelen van Amnesty International,Recht tegen onrectht. donderdag kater verwerking en vrijdag is het weer werkendag 

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
als het goed is zit ik dus in Krakow,
anders donderdagavond naar Eindhoven en zondag mss BBQ'en..
anders donderdagavond naar Eindhoven en zondag mss BBQ'en..
Nogmaals, dim-summen op de wallen met twee vrienden 

Ja! Proef Amersfoort is idd leuk om te zijn en helaas ook harstikke duur. Als het mooi weer en ik niet achterstallig werk moet inhalen, dan ga ik ook zeker ff kijken op donderdag.
- bolletjeom
- Reisexpert
wie weet zie ik je daar Hildo!
bij ons gaat ook een gelimiteerd bedrag mee hoor! anders is het niet leuk meer. zondagavond is er ook leuke live muziek (vriend van mij speelt). alle dagen is er trouwens muziek.
Ik ga gewoon vroeg om voor jeroen (zijn been) een terrasstoel te vinden en dan blijven we gewoon zitten. Lekker mensen kijken en smullen van de super tiramisu van Mercuur
bij ons gaat ook een gelimiteerd bedrag mee hoor! anders is het niet leuk meer. zondagavond is er ook leuke live muziek (vriend van mij speelt). alle dagen is er trouwens muziek.
Ik ga gewoon vroeg om voor jeroen (zijn been) een terrasstoel te vinden en dan blijven we gewoon zitten. Lekker mensen kijken en smullen van de super tiramisu van Mercuur

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl