hotel bangkok

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Mary

Hotel Bangkok

Bericht door Mary »

Ik kom 's nachts aan in Bangkok (reis alleen en 1e x Azie) dus vind het wel prettig om van tevoren een hotel te boeken.
Heeft iemand goede ervaringen met bepaalde hotels? Ik kijk uit naar een beetje luxe! :P (na 6 maanden backpacken)

Weet dat er genoeg info te vinden is in gidsen etc, maar er is zooo veel, dus vandaar benieuwd naar tips van andere reizigers.. Iemand?
nonalution
Vakantieganger

Bericht door nonalution »

Hoi..

Ik heb nog geen ervaring met hotels in bangkok, maar aangezien ik zelf voor het eerst naar thailand ga volgende week heb ik al wat dingen uitgezocht.

Je kan mailen met vieng travel. Dat is een reisbureau in bangkok... Hun kunnen goedkoper aan hotelkamers komen...

Je kan ze gewoon in het nederlands mailen want het zijn ook gewoon nederlanders geloof ik....

Succes

Tahnee
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

dag Mary

deze site (https://www.aroundtheglobe.nl dus) heeft een hosteldatabase. hier vind je reviews van reizigers, de prijzen en de websites of contact gegevens van die guesthouses.

ik ben er zelf ook in aardig wat geweest.
Maar......wat versta je onder luxe? een eigen kamer? met badkamer? of ook een zwembad
Je zegt dat je al 6 maanden aan het backpacken bent. Waar?

in thailand heb je guesthouses in alle soorten en maten en de gemiddelde budgetreiziger betaald tussen de 4 en 9 euro voor een 2 persoonskamer en sommige zijn echt heel mooi en netjes. Hotels zijn een stukje duurder.
ik heb ook gehoord van Vieng travelburo ( http://www.viengtravel.com) maar ik gebruik ze niet omdat ze een beetje boven mijn prijsklasse vallen. Kennisen van mij gebruiken ze wel en logeren dan bij hotel Trang (http://www.tranghotelbangkok.com). Die gaan keer op keer terug. ze betalen via Vieng 22 euro per nacht en dat is ongeveer 6 euro minder dan als je direct boekt. de kamers in vleugel #1 schijnen het best te zijn

gr rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
martijnvdk

hotel in Bangkok

Bericht door martijnvdk »

Ik ben zelf de eerste 3 dagen in het New World Lodge hotel in Bangkok geweest. Relatief gezien erg duur, maar goede service, airco, ruime kamers, Europees eten en veel luxe (geen zwembad). Je zou eventueel na 2 of meer dagen in een goedkoper hotel of hostel kunnen gaan zitten. Je kunt volgens mij op internet een kamer boeken, en volgens mij halen ze je dan ook van het vliegveld op.

Martijn
Ilonka
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Ilonka »

Hoi Mary,

Ik boek wat luxere accomodatie in Azie, dus heen hostels, altijd via www.asiarooms.com. Zij geven ook een uitgebreide omschrijving van de accomodatie.

Groetjes Ilonka
"Dromen zijn geen bedrog, die zijn er om te verwezenlijken!" ilonka.aroundtheglobe.nl
kiaora
Vakantieganger

hotel bangkok

Bericht door kiaora »

wij komen 30 december dit jaar rond 12 uur aan in bangkok en denken erover om daar te blijven tot 1 januari. wat is een leuke buurt om een hotel in te zoeken waar ook wat barretjes zijn enzo en weet iemand misschien een leuk hotel?
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: hotel bangkok

Bericht door Tikva »

Wij hebben 2007-2008 oud en nieuwe gevierd in Bangkok. Gewoon een hotel rondom khoa san road. Daar is het toch het leukste. Veel westerlingen en backpackers dus ze maken er wel een feestje van , met versiering en barretjes op straat en muziek. Bij het grand palace steken ze vuurwerk af (niet zo veel hoor). Ook hebben ze bij de grote winkelcentra op siamsquare vaak een optreden o.i.d. en komt mischien wel de koning.

Hou er wel rekening mee dat die geen nieuwjaar is voor de thai. Meer westerse thai en jongeren die zin hebben in een feestje doen wel mee. maar het thai nieuwjaar is toch het echt nieuwjaar daar.

Nieuwjaar is wel leuk hoor maar Nederland met je eigen vrienden is toch veel leuker.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Re: hotel bangkok

Bericht door Jenny »

Ik heb 2005-2006 Nieuwjaar in BKK gevierd, en er was echt helemaal niks aan! Alles was dicht, maar er liepen wel 1000den mensen rondom Kao Sarn Road. Druk!!!!! Om 12 uur was er geen count down, en vuurwerk heb ik niet gezien.

Rond kwart over 12 braken de eerste relletjes uit en ben ik maar naar bed gegaan.... :{w
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie