Wereld ticket of enkele tickets?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Plaats reactie
Dinkiiiieee
Vakantieganger

Wereld ticket of enkele tickets?

Bericht door Dinkiiiieee »

Hallo,

Ik ben van plan om dit jaar te gaan backpacken in Nieuw-zeeland (3 mnd) Australie (3 mnd) en dan nog enkele landen in azie (maleisie,Vietnam en Laos). Ik ben van plan om de ticket(s) te gaan reserveren, alleen wat kunnen jullie mij aanraden om te doen: Een wereldticket (dan heb ik de reis vast staan en kan het niet gewijzigd worden, alleen tegen meer prijs) of enkele tickets zodat ik overal nog heen kan, zodat ik alle vrijheid nog heb.

Alvast bedankt,

Erwin
michaelz1981
Reiziger

Re: Wereld ticket of enkele tickets?

Bericht door michaelz1981 »

Gewoon een retour ticket van a naar b en dan de rest zelf invullen. Als je retour ticket naar australie / nieuwzeeland neemt dan mag je vaak ook nog gratis een stopover maken en dus ook azie meepikken. Intussen zijn er zoveel budget airline beschikbaar tussen azie en australie dat je redelijk goedkoop tussen deze 2 continenten kan reizen.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Wereld ticket of enkele tickets?

Bericht door bolletjeom »

losse tickets die kant op pakken vaak duurder uit dan een retour met stopover in Azie
als je alleen naar Azie wilt dan kan je beter losse tickets aan elkaar plakken van budgetmaatschappijen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie