Beveiliging tas

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
aylacampman

Beveiliging tas

Bericht door aylacampman »

Hallo,

In de maand Juli gaan ik voor het eerst een maand Backpacken door Engeland.
Heel erg leuk maar ik heb natuurlijk nog een heleboel te regelen en een vraag.
Ik heb een backpack rugzak gekocht van 50 liter.
Nou wilde eigenlijk een flightbag kopen en er dan een slotje op de ritssluiting doen, of een andere optie is de zo'n beveiligingsnet om de tas die je ook ergens aan kan vast maken.(leek me wel handig voor als ik naar museums en activiteiten in Londen ga ondernemen of heeft iedere hostel een kluis voor zo'n grote tas?)

Maar ik begin me nu echt af te vragen of ik het net wel nodig heb voor Engeland?
Ik wil natuurlijk ook niks uit lokken omdat ik een ijzerdraad net om mijn tas heb zitten, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat mijn spullen gestolen worden.
Ook vind ik het leuk om andere tips te horen!
bolletjeom
Reisexpert

Re: Beveiliging tas

Bericht door bolletjeom »

in engeland heb je vrijwel altijd een grote locker op de kamer staan waar je hele rugzak in past. neem wel zelf een slotje mee voor er op.
Het handigste is een cijferslotje want dan heb je geen sleutels om kwijt te raken.
probleem is soms dat gewone slotjes net niet passen omdat ze te klein zijn of dat haakje te dik.
ik heb een cijferslotje met een ingebouwd kabeldraadje. dat past eigenlijk overal op
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Re: Beveiliging tas

Bericht door Globeskater »

In mijn grote tas heb ik nooit echt waardevolle spullen zitten dus die laat ik meestal los op de kamer staan.. heb wel een kabel om mijn tas in nachttreinen etc vast te leggen..

meestal haalde ik de waardevolle spullen uit de tas en had ik die of bij mij of in een klein kluisje... ben meestal ook meer bang dat ik tijdens reizen bestolen wordt dan uit de hostelkamer.. en als ze mijn kleren willen hebben wens ik ze er veel plezier mee ;)

heb ook wel een flightbag en gebruik die soms voor vluchten met overstap..
Plaats reactie