Buget voor reizen door canada amerika & mexico?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Plaats reactie
newz2010

Buget voor reizen door canada amerika & mexico?

Bericht door newz2010 »

Hallo

nou heb ik wel al het een en ander gelezen op forum, en nou lijk me vraag miss wel over bodig
maar stel nou dat ik 3/5 maanden wil gaan reizen door canada/amerika/mexico, aan wat voor koste plaatje moet ik dan gaan denken, ik heb nog nooit gebackpack dus ik kan me geen koste plaatje maken. maar laten we er van uit gaan dat ik gewoon lekker lol wil maken. dan zou ik uit moeten gaan van het bedrag ...........................
Ralph
Reisexpert

Re: buget

Bericht door Ralph »

https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/

check hier maar eens, staat de vs iig tussen en de search functie van het forum zou wat moeten opleveren ;)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik heb op mijn site www.bolletjeom.nl de kosten per land bijgehouden en per onderdeel. dus slapen / vervoer etc
kijk maar onder "reiskosten"
Canada weet ik niet maar ik vermoed dat het niet veel verschild met Amerika maar volgens mij staat hier op deze site bij "alles over" wel info hierover
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Canada en Amerika zijn zeker niet goedkoop, maar er zit volgens mij ook best verschil tussen steden.

Mexico reken op zo'n 45,- euro per dag voor de meer toeristische gebieden (yucatan enzo), dit is als je relatief veel reist (vervoer in mexico is goed maar prijzig en afstanden groot) en leuke dingen wil doen. Wel slaap je nog steeds in een hostel of budget guesthouse.

Minder is ook goed mogelijk maar dan moet je je reistempo en de plaatsen die je bezoekt aanpassen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie