Goedkope vluchten zuid-amerika

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
mara
Vakantieganger

Goedkope vluchten zuid-amerika

Bericht door mara »

Hallo,

Wij zijn een reis naar zuid-amerika aan het plannen. Daar willen we vanuit Nederland (of een buurland) heen. Nu zitten we in Nepal en het is lastig om hier info over te vinden. Wie kan mij vertellen wat goedkope plaatsen te zijn om op te vliegen? We willen waarschijnlijk eindigen in argentinie of chilli maar waar we starten staat nog open. Ik zag dat er al eens eenzelfde vraag gesteld is maar dat was in 2007.
Wie heeft er wat recentere tips voor ons?

Alvast bedankt, Mara
El Niño
Reisexpert

Re: Goedkope vluchten zuid-amerika

Bericht door El Niño »

Er is wel degelijk een recenter topic over:
terugvlucht-vanuit-zuid-amerika-t1948.html

In het algemeen dus met Iberia via Madrid.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Echt goedkoop ga je niet vinden. Helaas vliegen er nog geen echte prijsvechters naar z-amerika. Via de verenigde staten zijn vaak ook goedkopere opties (afhankelijk van de dollar prijs).
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Vandaag had mijn collega een ticket naar argentinië gevonden voor 470 euro (wel over 2 weken vertrekken) ik vond dat erg goedkoop!
Plaats reactie