Met reisorganisatie door Thailand reizen

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Marleen90

Met reisorganisatie door Thailand reizen

Bericht door Marleen90 »

G'day,

Momenteel ben ik aan het reizen in Aussie, maar eind juli, begin augustus ga ik weer terug naar Nederland. Op de terugreis naar Nederland wil ik graag een twee weekse tussen stop maken in Thailand om daar wat cultuur op te snuiven! Ik ben een 18 jarig meisje en ik wil liever niet alleen reizen in dit land (of tja, dat wil ik wel, maar mijn ouders niet! |:( ), dus nu ben ik opzoek naar een speciale backpackers reis door Thailand. Misschien kennen sommigen van jullie de Nieuw-Zeelandse reisorganisatie 'Kiwi Experience' wel. Dat is een enorme goeie, leuke en goedkope reisorganisatie voor backpackers. Ik ben op zoek naar zo'n soort organisatie in Thailand, maar tot nu toe heb ik die nog niet gevonden! Hebben jullie tips of suggesties voor mij?

Thanks Mate!

;)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Re: Touren door Thailand?

Bericht door Globeskater »

hey ik durf zo geen reisorganisatie te noemen, maar Thailand is één van de veiligste landen om als meisje alleen te reizen.. kan dat je ouders mss overtuigen? het is een land waar je makkelijk rondreist en veel andere reizigers zult ontmoeten.. ik had zelf een goedkope reis via myway maar die bestaan niet meer! Ik hoop dat je wat leuks vind of je ouders kan overtuigen dat Thailand echt veilig is ;)
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Niet lullig bedoelt, maar is het echt een van de veiligste landen om als meisje te bereizen? Bedoel je wereldwijd of puur in Azië.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik zou thailand ook bij een van de veiligste landen buiten europa scharen om rond te reizen. Ook (of zeker) als meisje en alleen. Juist omdat er zoveel backpackers zijn.

Een georganiseerde tour vinden gaat lastig worden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
ToOZ

Bericht door ToOZ »

Mijn ouders zijn ook zo hoor. ;) Volgens mij doet GAP Adventures wel wat daar... Bekijk eens de Azie brochure op Kilroy Travels.nl en Google dan de organisaties die zij gebruiken voor de meest recente info.
Marleen90

Bericht door Marleen90 »

Tja 't lastig heh!

Ik zoek wel echt een leuke jongeren/backpackers reis, want ik heb geen zin om mijn 2 weken tussen de grijze koppen te zitten! Ik wil wel echt wat avontuur etc.! :9
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Een georganiseerde reis in Azie voor Jongeren vinden zal zeker lastig worden!
Volg de Tips van Wizzard eens op. Ik kan ook alleen Gap Adventure bedenken maar weet niet of die Azie doen.

Azie is 10 keer veiliger voor een vrouw alleen dan Europa. Als je ouders zich niet al te veel zorgen maken als jij snachts gaat stappen in een nederlandse grote stad dan kunnen ze zich helemaal ontspannen als je alleen door de straten van Bangkok of een gehuchtje in Thailand zwerft.
Er zal je daar echt niets gebeuren. Behalve eventeel te laat uitwijken voor een brommertje ofzo. Maar je zal niet lastig gevallen worden. Het past gewoon niet in de Cultuur in zuid-Oost azie
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ToOZ

Bericht door ToOZ »

GAP Adventures richt zich voor zover ik weet juist op jongeren... Maar mijn ouders wilden eerst ook per se dat ik georganiseerd naar ZO-Azie ging (nadat ik daarvoor eerst in Australie zit, ook alleen - al ga ik daar wel twee weekjes op een backpackers tour uit gemak) maar het staat me erg tegen om zoveel geld uit te geven wat volgens mij makkelijk zelf kan. Daarbij vond ik het echt stom dat de meeste van die tours je in no time van hot naar her slepen. Maar als je maar 2 weken hebt, kan dat natuurlijk ook juist een voordeel zijn...
Connections heb je trouwens ook (connections.travel geloof ik) maar die zijn wat duurder en volgens Kilroy iets minder gericht op de backpacker...
Marleen90 schreef:Tja 't lastig heh!

Ik zoek wel echt een leuke jongeren/backpackers reis, want ik heb geen zin om mijn 2 weken tussen de grijze koppen te zitten! Ik wil wel echt wat avontuur etc.! :9
zus

Bericht door zus »

Head Office: Chiang Mai Office:
226/ 9 Tiwanon Rd, Soi 24 164/56-57 Chang Klan Road
Nonthaburi 11000, Thailand T. Chang Klan, Chiang Mai 52000
Phone: +66 (0) 2968 6828 Phone: +66 (0) 53 821030-2
Noodnummer: +66 (0)898 100 455 Fax: +66 (0) 53 821033
Fax: +66 (0) 2968 6829

Dit zijn de gegevens van Khiri Travel. Zij organisteren rondreizen in thailand. Wij hebben via een Nederlandse organisatie een individuele rondreis geboekt door Thailand, maar uiteindelijk is het deze Thaise reisorganisatie die alles zal uitvoeren.
bolletjeom
Reisexpert

Heb de Mambo Brochure voor mijn neus liggen en die hebben verschillende rondreizen in Thailand en omgeving deze zomer.
en gegarandeerd jonge mensen en leuke activiteiten.
bolletjeom
Reisexpert

nu ben ik opzoek naar een speciale backpackers reis door Thailand
Djoser biedt nu een reis aan voor backpackers. de eerste dagen georganiseerd en daarna mag je zelf op weg...maar wel altijd met een backup waar je op kunt bouwen.
lees het nieuwsbericht eens: backpacken met Djoser
TRB
Wereldreiziger

Bericht door TRB »

Voor 1400 euro alleen de vliegreis en de eerste paar dagen accomodatie hebben? Dat is toch wel een beetje duur als je ziet dat je voor de helft van de prijs al de vluchten hebt. Accomodatie kost je zo´n 6 euro per dag en vervoer van en naar het vliegveld is ook maar 3 euro per keer. In Thailand red je je prima, ook als je voor het eerst alleen en ver op reis gaat. Toch is dit voor de twijfelaars een hele goede reden om écht te gaan!
bolletjeom
Reisexpert

tuurlijk kan het goedkoper als je zelf gaat. Maar dit is ideaal voor als je zelf wat zekerheid wil maar zeker ook als je ouders dat willen.
Vergeet niet dat er ook voor de hele periode een reisbegeleider ter plaatse is die hulp kan bieden als dat nodig is.
En ook voor vertrek krijg je meer begeleiding dan dat je zelf zou hebben. Kan je niet vergeten dat je vaccinaties moet halen.
Plaats reactie