Oei dat is mijn 'droombestemming' ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden.Daniii schreef:In mei misschien (mijn werkgever moet nog akkoord gaan) 2 weekjes naar China!!

Oei dat is mijn 'droombestemming' ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden.Daniii schreef:In mei misschien (mijn werkgever moet nog akkoord gaan) 2 weekjes naar China!!
Idd....ik heb heeel veel zakelijk gereisd, en ze hebben me echt nog nooit verzocht om een kamer met iemand te delen (en dat komt niet doordat ik stink ofzoTikva schreef:Ik vind het wel een beetje apart.... of zouden al die andere zakelijke klanten van ze geen 2 mensen op 1 kamer stoppen
Mijn werk propt me altijd met iemand op een kamer. Soms een collega die ik ken, maar soms ook gewoon een onbekende vrouw.ErikB schreef:Idd....ik heb heeel veel zakelijk gereisd, en ze hebben me echt nog nooit verzocht om een kamer met iemand te delen (en dat komt niet doordat ik stink ofzoTikva schreef:Ik vind het wel een beetje apart.... of zouden al die andere zakelijke klanten van ze geen 2 mensen op 1 kamer stoppen).
Een aanrader in Stockholm is het Castanea Hostel. (http://www.castaneahostel.com). Centraal gelegen in de oude binnenstad (Gamla Stan), niet duur en netjes.6,7,8 juni een kort weekendje naar Stockholm. Kon het toch niet laten . Moet gewoon iets gepland hebben staan.
Mijn vriend kan helaas niet mee want die heeft niet meer zoveel vakantiedagen en aangezien we in oktober 4 weken weg willen.
Dus als iemand nog een gezellig hostel ofzo weet?
Je mag altijd bij ons op de bank.Jenny schreef:Alles na 1 juli is bij mij een beetje onzeker, omdat ik dan op straat kom te staan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten