wel mijn ritueel,
heb er nog maar 2 reizen opzitten en ben net terug van me 2de.
afgelopen woensdag was ik pas om 22.30 uur op dusseldorf en gelukkig waren me ouders daar ook om me op te pikken.
moet ze alleen de laatste 2x dat ze me oppikten even bellen ze staan altijd verkeerd!!!
in de auto praten we dan al wat bij want ja een rit van 2 en half uur is niks. oja normaal drink ik eerst in dusseldorf nog een biertje maar daar was het nu te laat voor dus dat was het eerste wat ik thuis deed na dat ik me backpack naar me kamer had gebracht, me cabin trolley ligt in de huiskamer nog.
normaal gaat de tas de zelfde dag nog leeg ( dit x de volgende dag) schone kleren de kast in de was naar de wasmachine voor me moeder thnx. rest weer op de plek waar het hoort en dan bedenken wie wat krijgt van de souvenirs die ik mee heb gebracht, andere spullen die ik verzamelt heb in een doos.
vervolgens komen de volgende dingen ook zo snel mogelijk:
atg site checken en het forum.
me blog bijwerken.
foto's op comp zetten.
nieuwe muziek downloaden.
oma bezoeken zusje ook als die niet zelf al bijna direct langskomt als ik thuis ben na een reis.
deze x was het na atg site checken voor een deel ben nog steeds bezig met het bij lezen van forum.
op zoek naar een nieuwe laptop want de mijne is echt aan vervanging toe. zaterdag 1 gekocht. namiddag/avond
hem klaar gemaakt, zondag en vandaag me blog bij gewerkt, pffff nu klaar.
nou dat was het wel, heb nog 3 weken vakantie voordat ik weer aan het werk ga dus kan voor de rest lekker rustig aan doen.